Rot Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Som tittel sier, hva ville dere valgt av disse to? Cerwin Vega 15" med 2000W forsterker. eller Dobbel 12" med forsterker. Disse er forøvrig bare eksempler, selv om jeg har veldig lyst på Verwin Vega iom. at jeg har god erfaring med dem. Takk for hjelp Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hvis disse var alt jeg hadde å velge i, så hadde jeg lett tatt CV kassa... Lenke til kommentar
Rot Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Men generelt sett, sett bort fra merke, hva ville være best 2x12" eller 1x15"? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Blir omtrent det samme det. Du vil få litt mere membranarealet med 2x12" men jeg personlig liker godt 1x15" Det er selvfølgelig ikke det samme om du velger 2stk 12" fra biltema, kontra en 15" fra feks Digital design Lenke til kommentar
Rot Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Ok, takk for svar. Vil du anbefale Cerwin Vega? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Ok, takk for svar. Vil du anbefale Cerwin Vega? Kommer ann på hva du er ute etter. CV spiller masse bass, men ikke den fineste bassen... Men så spørs det jo hvor mye penger du vil bruke da Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 XLS serien til Cerwin Vega har fin lyd god og punchy bass og kan spille SINNSYKT HØYT! Anbefaler Cerwin Vega på det sterkeste hvis du er glad i bass og mye lyd Bare pass på at du har en ordentlig forsterker Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Fordel med å benytte en 15" er bedre virkningsgrad. (dvs høyere lyd med samme forsterker). Jeg hadde en 15" CV i en Golf 1. Først kubbet motoren når jeg slo på forsterkeren. ( måtte gi litt gass). Så etter litt spilling kom ene vinduet ut. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Fordel med å benytte en 15" er bedre virkningsgrad. (dvs høyere lyd med samme forsterker). Jeg hadde en 15" CV i en Golf 1. Først kubbet motoren når jeg slo på forsterkeren. ( måtte gi litt gass). Så etter litt spilling kom ene vinduet ut. Det har jo ikke noe med sub eller forsterkeren å gjøre da, men en noe falleferdig bil, og alt for lite strøm til forsterkeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå