-=Makaveli=- Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg har nettopp kjøpt meg en s-video kabel slik at jeg kan se DivX på tv`n istede for å sitt foran pc..men et problem...jeg får ikke farge på tv`n , det blir bare svart og kvitt..noen som veit hva problemet er? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ingen kan hjeeeeeelpe deg så lenge du ikke kan lese retningslinjene før du poster :wink: Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Søk på forumet og du finner svaret en ca 50 plasser.. Men posten din blir 100% sikkert stengt p.g.a elendig topic... TaZ Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Du gir veldig lite informasjon om hvilket skjermkort, os og program du bruker. Antakeligvis bruker du en SVHS kabel og et scart adapter? Bytt på instillingene fra SVHS til Composite. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 NTSC-signal på en TV som ikke støtter det blir vel s/h. Du kan jo prøve å endre settings til PAL. Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Feil bruk av emnefeltet - tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg