fredde Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Eller er det bare hos meg ? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ja, det er ganske tregt her også! Lenke til kommentar
fredde Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Ja, det er ganske tregt her også! Puuhhh, jeg hater når jeg ikke vet om det er noe galt her hjemme... Men heldigvis så var det ikke det Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Uhm, da tror jeg dere to har et problem. For her er det ikke spesielt tregere enn det har vært de siste dagene Edit: huh, okay da. Der ble det litt sirup for meg også Lenke til kommentar
bananjens Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Er veldig tregt her også :-? Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Tregt som en snegle her :x Jeg må trykke 5 ganger på linkene før det skjer noe :-? Alle andre sider går som normalt. Jeg har Bluecom ADSL 1024/256. Hilsen Zuul Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 treigt her også. går litt treigt enda her, men gjør ikke så mye. hehe trodde det var noe galt med Windows 2000 min når det var så treigt så jeg gikk inni XP istede men like gærlig der også :oops: men det tror jeg ordner seg etterhvert. kan hende at de har vedlikehold eller noe greier på serveren sin. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det går myyye tregere enn normalt hos meg også. Til tider raskt, til tider sakte og til tider en evighet. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Tipper det er pga at veldig mange kommer hjem fra jobb/skole og sjekker hva som er nytt enten på forumet generelt, eller i tråder de har postet i. DrErling Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det går myyye tregere enn normalt hos meg også. Til tider raskt, til tider sakte og til tider en evighet. Samme her... Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Semi-tregt nå også, men det er ikke så ille... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Forumet er ikke i toppform for tiden nei. Ikke bare i dag, har vært litt trøbbel noen ganger å posting den siste uken, og en god del tregere enn forum normalt skal være. Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Vi er klar over problemet, og Amund & Co jobber med saken. Det kan late til at forumet er blitt litt for stort i forhold til "normaloppsettet", så det kan bli nødvendig med mindre modifiseringer. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Nå fungerer alt gilmrende her, 21.45, men det gjør det kanskje hos andre også? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Vi er klar over problemet, og Amund & Co jobber med saken. Det kan late til at forumet er blitt litt for stort i forhold til "normaloppsettet", så det kan bli nødvendig med mindre modifiseringer. Som kanskje konvertering til Invision Board? Ja, husj, der reklamerer jeg også for det boardet. Jeg som ikke har testet det engang Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ja ja, da får vi med ADSL føle hvordan det er å ha et 28.8 modem igjen. Det hadde kanskje vært på sin plass med et felt på venstresiden som informerer om driftsforstyrrelser. Bare et forslag. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Stemmer ja, det er ganske tregt til tider.. :-? Fikser dere vel fort. 8) Lenke til kommentar
fredde Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Nå fungerer alt gilmrende her, 21.45, men det gjør det kanskje hos andre også? Har hjulpet litt ja... Men fortsatt ikke like kjapt som VG :-) Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Vi vet, vivetvivetvivet! Det jobbes med saken, og vi merker at det er tregt - så det er bare å vente. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det var treigt som vanlig. Det er berre og ta det med ro folkens, dei jobber nok på spreng for og fixe forum til oss! men det tar tid, Ting Tar Tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå