ZyNTaX_1337 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hver eneste gang jeg prøver å oppgradere til Windows 8 Professional fra Windows 7 Home Premium 64-bit, så får jeg BSOD når OS'et skal boote for første gang. Installasjon og klargjøring går greit, men så får jeg altså beskjeden: System Service Exception ( nvlddmkm.sys ) Har et Zotac GeForce GTX 470 Hovedkortet er et ASUS P8H77-V (har slått av Intel HD 4000 Chipsettet) Har rensket alle drivere til nVidia Prøvd med nyeste beta driver. Prøvd med Windows Update nVidia WDDM drivere Avinstallert Norton Internet Security Prøvd med installasjon fra USB stick Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få kjørt denne oppgraderingen uten at jeg får BSOD? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det er vel en nvidia greie, nvidia display driver. Det er slike opplevelser som gjør at jeg ikke liker å oppdatere men kjøre en ny installasjon fra scratch. Har vært bort at antiviruset har blokkert nvidia displaydriveren som virus før. Ser du har en norton pakke der, mulig alt ikke er borte. Kjør norton removal tool som du finner på symantec siden, eller slett manuelt fra registrer og mapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå