22122277 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg formaterte harddisken fordi det var noe ustabilitet; spill som hang seg opp, etc. Etter formateringen prøvde jeg å legge inn Windows 2000, men jeg fikk følgende feilmelding når filoverføringen startet: "can't copy from...". Trodde det var noe galt med cd-en, og fikk lånt to andre kopier med 2000 og XP. Jeg har brukt CD-en jeg hadde før, og da hadde jeg ingen problemer. De andre to er testet og skal fungere bra. Jeg har testet med to forskjellige avspillingsenheter: CD-ROM og DVD-ROM; ingen forskjell. Jeg har prøvd å formatere og legge inn OS flere ganger og jeg får feilmeldingen på forskjellige steder hver gang. Kan det være noe galt med harddisken eller kan det være evt. RAM, etc? Harddisk: Maxtor 40 GB 7.200 rpm. Hovedkort: ASUS A7V8X-X (nyeste bios) Minne: TwinMOS 512 MB PC2100 RAM Plextor CD-brenner LG DVD-ROM PSU: Lepont 320W Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Du kan jo begynne med å teste disken: http://www.maxtor.com/en/support/downloads...ds/powermax.htm Det kan også være RAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå