Franken Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Heisann. Jeg har planer om å kjøpe meg en Athlon XP 1700+, men hva hovedkort er "verdt" å spandere på seg? Er det verdt pengene å kjøpe DDR-minne? Eller kan jeg klare meg med mine 512MB PC133? Hva chipset er best å ta i bruk? Pris er ingen hindring. Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Kjøp deg Soyo SY-K7V Dragon Plus du gutten min...... :smile: Bæsti tæst på tomshardware........ http://www6.tomshardware.com/mainboard/01q..._nforce-11.html :smile: jahh Because I got High! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Hvis du allerede har 512mb srdam kan du kjøpe ukens tilbud på komplett, Abit kt7a til 799. Hvis du derrimot driter penger kan du likegodt satse på ddr og et kremkort som dragon+ Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 EPoX EP-8KHA+ er et veldig bra ddr hovedkort som kan kjøpes på databutikken.com/no for rundt 1000lappen + porto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå