Druggel Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Når logoen til ea games kommer opp i begynnelsen fryser den i et par sekunder, musikk og alt blir borte før den til slutt kommer som normalt. Introduksjonvideoen går greit. Når jeg å skal gå inn til min familie slår pc seg av. helt av. Får startet den opp igjen med en gang etterpå. Samme skjer når jeg skal prøve å starte spillet på nytt. Spillet er oppdatert, hva kan dette være? Lenke til kommentar
facebook Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 det kan være atte du ikke har god nok pc til å drive spiller men vet ikke hvilken data du har så vet ikke Lenke til kommentar
Druggel Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Jeg har spilt dette spillet på denne pc'en i over 1 år nå. Og bærbaren er litt over 1 år gammel. Har acer aspire 3750 Er bare nå i det siste spillet har begynnt og klikke. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Last ned CPU Burner - Kjør den en liten stund, så se om maskinen slår seg av da. Om den gjør det så er det nok mye støv i kjølesystemet på maskinen som er årsaken til at maskinen skru seg av pga varmeproblemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå