Dally Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hei! Min PC SuSE 8,2 jeg vil bytte Windows xp pro på min PC jeg prøve installet Windows xp pro men funket ikke. Bør jeg slett alt harddiske og installe på ny? noen som vet det? Takk for svar Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 når du går inni XP installasjonen så kan du velge om du vil slette partisjonene dine. vil du har bort Linux må du slette linux partisjonene dine ja. rart at det ikke skal funke Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 velg at du vil slette alle partisjoner og opprett en ny når du skal installere winXP. dette kan du velge etter at du har satt inn winXP-cden og bootet fra den. det går an å ha både linux og windows på samme maskin, men om du ikke vil ha linux i det hele tatt, så gjør som jeg skrev ovenfor. Lenke til kommentar
Dally Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Nei jeg hadde cd-windows xp pro sett inn CD-rom kan ikke inn stå "Inger gyldige systempartisjoner ble funnet. Install kan ikke fortsette" jeg har begge SuSE 8,2 og Win Xp pro sammen en harddisk bruk ATA-s når PC start på kommer linux eller Win Xp pro jeg kan velge en av dere så inn. Lenke til kommentar
Dally Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Linux partisjonene fant ikke ennå kor skal jeg finn dem? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 kan du "dallas" være velig og se en gang over innleggene dine før du poster neste gang. Det gjør ikke noe serligt utenom at det tar oss litt tid å prøve og forstå. tilbake til problemet ditt. Du må bare instalere windows xp. hvis du booter opp med xp cd-en vil du en eller annen gang i instalasjons prosessen få beskjed om hvilken partisjon du vil instalere den på. du skal formatere partisjonen(e) som er ukjente. etterpå instalerer du win xp på partisjonen du ønsker. Hvis partisjoneringen ble litt feil endrer du raskt dette ved å bruke partitionmagic. Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Feilpostet - hører hjemme under programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg