Lurifaksen Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...atID=17&GrpID=9 Hva er dette for noe? Er det 2 stk 1024MB brikker!? I så fall, er ikke det svinbillig? Hvis det er noe annet, f.eks. dual 512MB (2x512), burde ikke det stått litt tydeligere? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ja, 2 stk. Brikkene koster vel 936,- pr stk. så det er en bra pris... Også står det at brikkene er matchet i mot hverandre så det kan jo også være noe å betale extra for :-) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Ja, 2 stk. Brikkene koster vel 936,- pr stk. så det er en bra pris... Også står det at brikkene er matchet i mot hverandre så det kan jo også være noe å betale extra for :-) :o Den billigste 1024 brikken jeg fant på komplett kostet 2,452,- Dual pakkene er jo billigere? Men selv om de er "matchet" som jeg antar betyr at de er "optimalisert", eller egnes godt til å kjøres sammen, så vil det ikke være noe problem å kjøre dem alene sant? Tenkte en i serveren, og en i min egen maskin. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det er 2 x 512 Mb brikker................ Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det er bare 1024 MB tilsammen da. 2 stk 512 brikker. Men prisen er ikke så gal. Vurderer å kjøpe, men da må jeg ha nytt Hk også.... Tror jeg får la bli :-? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ja, 2 stk. Brikkene koster vel 936,- pr stk. så det er en bra pris... Også står det at brikkene er matchet i mot hverandre så det kan jo også være noe å betale extra for :-) :o Den billigste 1024 brikken jeg fant på komplett kostet 2,452,- Dual pakkene er jo billigere? Men selv om de er "matchet" som jeg antar betyr at de er "optimalisert", eller egnes godt til å kjøres sammen, så vil det ikke være noe problem å kjøre dem alene sant? Tenkte en i serveren, og en i min egen maskin. Nå er jo dette 2 stk. 512 brikker og disse koster 936,- pr. stk http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl 1024 brikkene er dyrere det har du rett i :-) Det at de er matchet betyr vel bare at de har funnet et par som innehar like egenskaper. Slik at hvis du overklokker så stopper de begge ved samme fsb :-) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Det var det ja. Fint at det står 1024 i stedet for 2x512 da! I tillegg til at det ikke står noen produktbeskrivelse... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det var fordi de skulle inn på UKENS TILBUD de var så billige....LØP OG KJØP... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 2 x 512 (Dual) = 1024.......simpel matematikk............. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Vel, når det står 1024 dual, så er det vel ingen umiddelbar grunn til å tro at de mener dual 512? (bortsett fra prisen) :-? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Kan alle som misforstod dette rekke hånda i været? . . . . GeeZuZz: ser du mange hender? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Nei. Det er teoretisk umulig å se hender i et forum som består av tekst. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 å ha ett kort i serveren og ett i brukspc-en går helt glimrende. Det med dual vil si at dem er testet mot hverandre til å kunne kjøre i dual Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå