Gå til innhold

Smiths venner (Menigheten). ER FORBANNA!

Pakistaner

Anbefalte innlegg

Hey! Altså.. Jeg har merka masse negative erfaringer med smittiser (medlemmer av menigheten or what so fucking ever). De forholder seg kun til hverandre, støter vekk "oss andre". De prater kun med andre smittiser omtrent på skolan. På forsidebildene er det bilde av dem, kanskje alle søskena, to fettere, og seks kusiner. Gjerne tante og onkel deltar på bildet. På bildene liker smittsa kun kommentarene til andre medlemmer av menigheten og det er ikke snakk om å respondere til gutter. HVERTFALL ikke gutter utenfor menigheten. De har liksom 11 søsken noen av familiene, morra jobber på kiwi mens faren er elektriker sammen med en annen smittis. Hvordan kan da barna ha svømmebasseng, mopeder, atv'er, kameraer, pcer, hver sine spillekonsoller og alt sånn? Blir så fucka irritert over at dem er ekskluderende!! Også for ikke å snakke om brunstad. Stedet der KUN smittisane samles! Det er paradiset! Jeg skulle kjøpe milkshake der i sommer men ikke faen, hadde ikke brunstadkort.

VÆR SÅ SNILL Å FORKLAR DETTE?!???

Spesielt lurer jeg på hvordan de kan ha så jævla god økonomi når foreldra kanskje tjener 5-600.000 til sammen. I følge meg blir de rasister. "UTESTENGER BESTEMTE FOLKEGRUPPER!"

Takk for meg. VÆRSÅGOD og dere smittsa? Vær så snill å ikke skriv drit til meg selv om jeg er mindreverdig :) takk<3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hvorfor bry seg, fikk du ikke kjøpt milkshake et annet sted? Eller er det kanskje bare det at du er misunnelig på en du kjenner som har moped, laptop og to spillkonsoller?

Fordi jeg vil vite hva grunnen er! Må jo være no kriminelt organisert innenfor det greiene? Alle har dritmasse stuff, men foreldra tjener ikke en dritt sometimes. Men du kommer ikke med no jeg fikk no nytte av så same shiieeet!

Kom på ett poeng til ... TO smittiser sletta meg som venn og når jeg så felles venner var det kun smittiser der og. AMAGAAAAAD

Endret av Pakistaner
Lenke til kommentar

Sjalusi...............

Uansett, dette handler om religion, ikke kriminalitet. Livsstil, verdier, prioriteringer. Jeg er vokst opp i et liknende miljø, og hovedgrunnen til at man "beskytter" seg mot omverdenen er at den enkelt og greit er full av trusler mot verdiene og holdningene til disse menneskene.

Dropp alkohol, dyr mat og byturer, så skal du se du også får råd til en ekstra dings til tv-spillet ;)

Lenke til kommentar

Gleder meg til det kommer en som første svaret og ser samme perspektiv som jeg gjør. Det er det at dem drar faen meg til rundt 5 land i året. Det er liksom ALLE familier. Oss andre drar ikke så ofte. Vanskelig å forklare hva jeg mener.

Ekstra ting til tven ja, morsomt. Når foreldra har lønn på 500.000 da.. Tilsammen.. Hvordan kan liksom 7 av ungane ha atv til rundt 20-30 tusen hver?!! Leste også en gang at de krevde 12.500 kr av ett barn. Huff ass.

Endret av Pakistaner
Lenke til kommentar

Det kan du selvfølgelig gjøre om det kjennes viktig for deg, du føler deg jo åpenbart truet av dem.

Det med penger er ikke veldig vanskelig. Prioriter riktig, og du får råd til ATV. Og akkurat som for alle andre, så har banken plenty penger å låne ut.

Endret av jonlem
Lenke til kommentar

Så er du ikke så mye bedre enn dem da, når det kommer til stykket...

Det forekommer meg forøvrig at du egentlig ikke ønsket noen forklaringer her, men kun trengte å syte litt fordi du ser noen ha noe du ikke har selv.

Endret av jonlem
Lenke til kommentar

Ta å jekk deg ned ett par hakk du, det jeg vil vite er HVORFOR dem ikke kan omgås med oss andre?! Hva er greia med at dem har så god økonomi, og at dem må betale inn 50.000 i året til menigheten?! Hvorfor foreldrene ikke spør andre familier om å dra til Australia med istedenfor denna jævla familiane sine. Sier heller ikke på noen måte at jeg er bedre enn dem. Dem er sikkert bedre enn oss andre. Er du med i menigheten du, Jonlem? virker nesten sånn

FAEN ASS!!!!

Lenke til kommentar

Altså.. Jonlem.. Du skriver dropp alkohol byturer osv.. Faren min er sivilingeniør og gjør rundt 1 mill i året. Vi klarer oss veldig bra! Jeg har atv og storfornøyd med det. Men jeg lurer på hvorfor de liksom kun holder sammen med seg selv og hvor de får pengene ifra. Kjenner en til.. Han har en bror som er liksom 7 år gammel.. Og den gutten har sålangt fått en motocross sykkel, iphone. Ipad osv men eldste gutt kjører impreza. Han er 18 pg har aldri jobbet. Men igen; d er vanskelig å forklare hva jeg mener. Når en gutt får en bil til rundt 200.000, ganger vi det med antall søsken 200.000 * 8 = 1.600.000 kr ? Det skal jo være likt skal det ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...