teitur Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Ikke noe problem å ta svinger i fart når man bare hadde lært teknikken. Men noen biler, f.eks. Dukes var veldig glad i å spinne rundt. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det var direkte kjedelig å kjøre bil i Gta IV + Som jeg sa, jeg vil heller ha underholdning fremfor realisme i Gta. = Heldigvis bydde saints row the third på en utrolig overraskelse, og var utrolig underholdene. Null realisme, men maks underholdning. Der har du et spill for dere. Så kan vi andre spille GTA IV. 3 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 + = Der har du et spill for dere. Så kan vi andre spille GTA IV. Ja, bare synd at Gta 1, 2, 3, Vice City og San Andreas var kjempeartige spill. Er jo selvfølgelig helt tullete å si at man mislikte noe de introduserte med sitt siste spill i en lang serie. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Ja, bare synd at Gta 1, 2, 3, Vice City og San Andreas var kjempeartige spill. Er jo selvfølgelig helt tullete å si at man mislikte noe de introduserte med sitt siste spill i en lang serie. Jeg har også troen på en fin balanse mellom realisme / "funplay"(underholdning er relativt). Og GTA IV hadde stort fokus på realisme, I motsetning til SA. Det er den blandingen som gir GTA følelsen. Er man kun ute etter å kjøre rundt med en bazooka på taket (noe som helt klart kan være gøy, det også) er Saints Row et bedre alternativ. Endret 16. november 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg har også troen på en fin balanse mellom realisme / "funplay"(underholdning er relativt). Og GTA IV hadde stort fokus på realisme, I motsetning til SA. Det er den blandingen som gir GTA følelsen. Er man kun ute etter å kjøre rundt med en bazooka på taket (noe som helt klart kan være gøy, det også) er Saints Row et bedre alternativ. Helt enig. Håper Gta V blir ett mere velbalansert alternativ. For nå har de i alle fall ett kart som er virkelig konge. Man blir litt lei by etter å ha suset rundt der i 30 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå