Gå til innhold

Se splitter ny GTA V-trailer (PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var direkte kjedelig å kjøre bil i Gta IV

+

Som jeg sa, jeg vil heller ha underholdning fremfor realisme i Gta.

=

Heldigvis bydde saints row the third på en utrolig overraskelse, og var utrolig underholdene. Null realisme, men maks underholdning.

Der har du et spill for dere. Så kan vi andre spille GTA IV.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, bare synd at Gta 1, 2, 3, Vice City og San Andreas var kjempeartige spill. Er jo selvfølgelig helt tullete å si at man mislikte noe de introduserte med sitt siste spill i en lang serie.

Jeg har også troen på en fin balanse mellom realisme / "funplay"(underholdning er relativt).

Og GTA IV hadde stort fokus på realisme, I motsetning til SA. Det er den blandingen som gir GTA følelsen.

Er man kun ute etter å kjøre rundt med en bazooka på taket (noe som helt klart kan være gøy, det også) er Saints Row et bedre alternativ.

Endret av kmatis
Lenke til kommentar

Jeg har også troen på en fin balanse mellom realisme / "funplay"(underholdning er relativt).

Og GTA IV hadde stort fokus på realisme, I motsetning til SA. Det er den blandingen som gir GTA følelsen.

Er man kun ute etter å kjøre rundt med en bazooka på taket (noe som helt klart kan være gøy, det også) er Saints Row et bedre alternativ.

Helt enig. Håper Gta V blir ett mere velbalansert alternativ. For nå har de i alle fall ett kart som er virkelig konge. Man blir litt lei by etter å ha suset rundt der i 30 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...