Wabby Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Håper dere kan hjelpe meg. Har nå prøvd tre typer aksesspunkter og pcmcia kort. Orinoco, 3com og Jaxx. Alt fra 11Mbit til 54Mbit, ekstern og intern antenne. Men uansett type så har jeg mistet dekning fra 5 m fri sikt og til og med 10meter (lett vegg i mellom). Jeg mistenker at støyen kommer fra den faan's nedbør måleren på andre siden av veien som har en stor sender på taket. evt kansje trafikken da jeg bor helt inntil hovedveien mellom porsgrunn og skien. Bor heller ikke så langt ifra telefonsentralen heller, men tror ikke den støyer... Hvem kan jeg evt ta dette med, eller hva kan jeg gjøre ? Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Du må plassere aksesspunktene så høyt som mulig, og det bør være fri sikt fra aksesspunkt til nettverkskort. Med andre ord så er det nok lettveggen som ødelegger. Før hadde jeg aksesspunktet plasert i gangen. En lettvegg skiller stua og gangen, så det ble til at jeg måtte flytte aksesspunket på toppen av seksjonen i stua. Så nå fungerer ting utmerket. EDIT: manglet et ord... Lenke til kommentar
rwu Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Går ut fra at du har prøvd flere kanaler...? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Prøvd flere kanaler og andre HUS! Hjemme hos mine foreldre så funker det i alle 3 etasjene og i hele hagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå