Gå til innhold

UE9000


ToBBeN-

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg tenkte disse hodetelefonene kunne få en egen tråd på dette forumet.

 

Jeg har gått til innkjøp av disse og har noen negative og positive opplevelser med de.

 

De har fantastisk lyd når man bruker de med kabel i passiv modus, men de er nok litt tungdrevene, så det er begrenset hvor høy lyd man får ut fra minijacken på f.eks en telefon. Det er litt mye bass når støyreduksjonen er aktiv.

 

Lyden trådløst har overrasket meg veldig positivt.

Trådløst fungerer de fint til en Macbook air, iPad, og en Nexus One. Jeg kjøpte også en apt-x dongle fra Creative for å få de til å fungere på en stasjonær pc med Windows 7.

 

 

Det var vel de positive sidene, men det er jo også noen negative :/

Skal jeg ha mikrofonen til å fungere på de trådløst, så virker det som om jeg må bytte til mono. Jeg har kontaktet UE angående dette, og avventer svar fra de.

Det er til tider forferdelig mye bakgrunnsstøy på venstre klokke når støyreduksjonen står på, og noen ganger overdøver den faktisk musikken, så jeg har kontaktet UE angående dette også, og håper inderlig at det bare er mine det er feil på, og ikke at dette er et generelt problem.

 

 

Er det noen fler som har disse og vil dele erfaringene sine?

 

Edit:

De ordnet gratis pickup for meg og jeg fikk et nytt par i posten. Støyreduksjonen på disse er mye bedre og det er ikke ulyder som det var på det første paret mitt.

Endret av ToBBeN-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...