TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 (endret) Nå er det bare et alternativ igjen. 18 åra? (Dette er den siste.) Da blir spørsmålet hvem har rett av meg og @Scarvo? Endret 5. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Ja riktig det er Sarah Hyland som ble kjent i Modern Family. Bildet er fra 2008 fra serien Lipstick Jungle hvor hun var 18 år. Hun blir 30 år i år. Din tur TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Björk er 54 år i dag. Bildet over ble tatt i mars 2001. På den tiden var hun 35 år. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 (endret) Det gikk fort, du har vell ikke jukset,...eller? ?? Endret 5. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Neida @TheDarkSapling - SCM. Det kjente svanebildet ble tatt under oscar-utdelingen i 2001, og jeg visste fra før av at hun er født i 1965. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Scarvo skrev (31 minutter siden): Neida @TheDarkSapling - SCM. Det kjente svanebildet ble tatt under oscar-utdelingen i 2001, og jeg visste fra før av at hun er født i 1965. Det er greit. Men, jeg fikk faktisk følelsen at du jukset. Pga du faktisk viste svaret, da er det kanskje litt lurt å vente å svare, sånn at andre får lov å gjette også. ? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Hæ? Så selv om jeg visste svaret så skal jeg la være å skrive det? Da kan jeg likegodt la være å poste i denne tråden når jeg tydeligvis ikke får lov til å svare. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 (endret) Scarvo skrev (3 minutter siden): Hæ? Så selv om jeg visste svaret så skal jeg la være å skrive det? Da kan jeg likegodt la være å poste i denne tråden når jeg tydeligvis ikke får lov til å svare. Du misforstår poenget mitt. Det er ikke det jeg sier. Så klart du får lov å poste. Du er den andre som misforstår i det jeg sier på de to siste ukene. Endret 5. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 (endret) Misforståelser er helt naturlig og kan skje fort. Men siden jeg visste svaret umiddelbart så svarte jeg også når jeg så det. Det er jo ikke poeng å vente med å svare når man vet hva fasiten er. Endret 5. juli 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Scarvo skrev (2 timer siden): Misforståelser er helt naturlig og kan skje fort. Men siden jeg visste svaret umiddelbart så svarte jeg også når jeg så det. Det er jo ikke poeng å vente med å svare når man vet hva fasiten er. Du kan bare starte neste runde, hvis du vil. ?? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Jeg responderer vanligvis bare på konkrete aldersgjettinger men jeg kan si at du er nære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå