OHJohansen Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 Hvem som helst kunne stjele kontoen din. Alvorlig sikkerhetshull i Skype er avslørt Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 Min funker nå enda, så det er nå greit Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 Suprise! Russisk 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 Det mest interessante for meg er at noen gir svar på om disse sikkerhetshullene er kode som tidligere Skype-utviklere har etterlatt seg, eller om sikkerhetshullene er kode som "Microsoft Skype"-utviklere har etterlatt seg? Jeg lurer faktisk på om det er sunt å ha en holdning til å kanskje forlate Skype, eller om Microsoft kan være den som redder Skype fra disse sikkerhetsbristene? Hva er de mest nærliggende alternativ dersom man finner det nødvendig å bytte? Et krav er at brukermassen er relativt stor. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå