Arodem Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Michel Ancel har vært opptatt med den lemløse helten. Les hele saken Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Virker somom spillindustrien har opnådd samme problemer som filmindustrien, ved at gigantselskaper, rett og slett ikke fungerer til å produsere noe innen et rimelig tidsperspektiv. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Virker somom spillindustrien har opnådd samme problemer som filmindustrien, ved at gigantselskaper, rett og slett ikke fungerer til å produsere noe innen et rimelig tidsperspektiv. Nå har vi så mange spill på markedet at dette egentlig ikke er et problem. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Nå har vi så mange spill på markedet at dette egentlig ikke er et problem. nåja, kvantitet kan aldri utveie kvalitet. For Hvert Skyrim så har vi 15 Duke Nukem Forever, og man kan se hva som har skjedd med Rockstar sine spill som har virkelig øfret kvalitet etterhvert som de har vokst. Mojang og dets Minecraft er et eksempel på hvor mye mer produksjonsverdi man kan få. Samme med filmproduksjon, hvor små uavhengige filmselskaper som får samme eller bedre resultat som gigantene. -frank Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Rayman har skyld i at Beyond Good & Evil 2 tar tid Grrrrrrrrrrrrrrr! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Må nesten si meg enig med deg, radiohodet. Rayman er ok, men vil så mye heller ha BG&E 2. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Nå har vi så mange spill på markedet at dette egentlig ikke er et problem.nåja, kvantitet kan aldri utveie kvalitet. For Hvert Skyrim så har vi 15 Duke Nukem Forever, og man kan se hva som har skjedd med Rockstar sine spill som har virkelig øfret kvalitet etterhvert som de har vokst.Mojang og dets Minecraft er et eksempel på hvor mye mer produksjonsverdi man kan få. Samme med filmproduksjon, hvor små uavhengige filmselskaper som får samme eller bedre resultat som gigantene.-frank Nå er det jo en markant forskjell i både stil og fokus på en indiefilm og en blockbuster. Det samme gjelder ofte for spill. Vil ikke si at COD og Minecraft er sammenlignbare. De fyller to forskjellige fronter av industrien. Man får rett og slett i pose og sekk! Endret 15. november 2012 av sthusby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå