aa123 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 er det noen som vet studiepoeng kravene for å komme inn på denne linjen på BI i oslo? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det varierer vel muligens fra år til år, det ligger vel rundt 4 i snitt, men jeg skal ikke si det sikkert, tviler på de er sinnsykt nøye på det sålenge de får pengene sine. Nå vet jeg ikke hvor bra snittet ditt er, men hvorfor ikke bare søke deg inn på høgskolen istedenfor? Hvorfor "sløse" så mye penger på en utdanning du kan få gratis? Lenke til kommentar
aa123 Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Jeg har ikke så bra snitt tror jeg:) det er vel den eneste høgskolen i norge som ikke har noe særlig høye krav innenfor "business"? Er enda ikke helt sikker på hva jeg vil studere, men jeg bør vel få fingern ut av ræva snart:) Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Finn ut hvor mange studiepoeng du har. Kryssjekk med studier du syntes virker interesante. Hvis du har nok poeng, så søker du. Hvis dette er for vanskelig, anbefaler jeg at du ikke forsøker å ta høyere utdanning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå