Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gått ned mye, blitt skinny-fat

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du tar deg tid til å gå gjennom alt du finner her kan du glemme de andre "ekspertene" når det gjelder fedme - Gary Taubes er autoriteten http://www.youtube.c...c.1.KDieNKAzn2I

Et team av leger prøver å "finne ut av" vår tids store medisinske gåte (les medisinsk katastrofe)

se: "Alzheimer's / Dementia with Dr. Grant Anderson, Robb Wolf and Dr. Peter Attia"

http://www.diskusjon...

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Stop crying'n start liftin: :tease:

-Spis riktig mengde kalorier bestående av grønnsaker(planter generelt) og kjøtt (kan selv spise som en hest og en hval kombinert uten å legge på meg, så aldri brydd meg om hvor mye du skal spise).

-Løft vekter(tungt, MEN med rett teknikk!!!)

-Intervall kardio en gang i uka

Her er oppskriften på en FLOTT middag:

1 pakke svinestrimler(300g)

1 pakke frosne brokkolitopper(500g)

1 paprika

1 løk

1 chili

1-2 fedd hvitløk

Litt sweet chili saus.

Masse næring, og DIGG :D

Endret av TheSleepwalker
Lenke til kommentar

Jeg spurte mor mi om hun ikke heller kunne lage/spise to middager om dagen

(for å slippe alle de karbohydratene hun/andre fyller i seg - dessert etter middag :(, brød :(, syltetøy :(, kaker :( , sjokolade :( , saft :( )

Hun ble bare et ?

To middager = null brød (=karbohydrater) trengs :)

Snacks for søtmonser

102-0927151330.jpg

ekstra_pose_800x450.jpeg

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Legg til en 7 år, så nærmer du deg en mer korrekt alder :tease: Skal nevnes at promillen kl. 2 om natten kan påvirke formuleringen min en smule :tease:

Selvfølgelig vil han gå ned i vekt ved å kutte kaloriinntaket slik han har gjort, men nevn EN grunn til at det ikke er bedre å spise litt mer, og trene. Er tross alt kroppsammensetningen som hovedsakelig må endres

Endret av TheSleepwalker
Lenke til kommentar

Legg til en 7 år, så nærmer du deg en mer korrekt alder :tease: Skal nevnes at promillen kl. 2 om natten kan påvirke formuleringen min en smule :tease:

Selvfølgelig vil han gå ned i vekt ved å kutte kaloriinntaket slik han har gjort, men nevn EN grunn til at det ikke er bedre å spise litt mer, og trene. Er tross alt kroppsammensetningen som hovedsakelig må endres

Det er jeg helt enig i. Var bare måten du sa at vi skulle stoppe å grine på, og heller starte å løfte. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...