Rosario Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Ser ut til at du har forvitret musklene dine, så du bør så absolutt trene. Uten mat Endret 16. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Når du ikke holder ut lenger går vekta tilbake til der du startet - hvis gammel diett beholdes. Kan noen banne dette trollet? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Hvis du tar deg tid til å gå gjennom alt du finner her kan du glemme de andre "ekspertene" når det gjelder fedme - Gary Taubes er autoriteten http://www.youtube.c...c.1.KDieNKAzn2I Et team av leger prøver å "finne ut av" vår tids store medisinske gåte (les medisinsk katastrofe) se: "Alzheimer's / Dementia with Dr. Grant Anderson, Robb Wolf and Dr. Peter Attia" http://www.diskusjon... Endret 17. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Rosario forsto etterhvert at han dreit seg ut, og fant ut at han skulle prøve å få det til å se ut som at han trollet hele tiden.. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Stop crying'n start liftin: -Spis riktig mengde kalorier bestående av grønnsaker(planter generelt) og kjøtt (kan selv spise som en hest og en hval kombinert uten å legge på meg, så aldri brydd meg om hvor mye du skal spise). -Løft vekter(tungt, MEN med rett teknikk!!!) -Intervall kardio en gang i uka Her er oppskriften på en FLOTT middag: 1 pakke svinestrimler(300g) 1 pakke frosne brokkolitopper(500g) 1 paprika 1 løk 1 chili 1-2 fedd hvitløk Litt sweet chili saus. Masse næring, og DIGG Endret 17. november 2012 av TheSleepwalker Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Jeg spurte mor mi om hun ikke heller kunne lage/spise to middager om dagen (for å slippe alle de karbohydratene hun/andre fyller i seg - dessert etter middag , brød , syltetøy , kaker , sjokolade , saft ) Hun ble bare et ? To middager = null brød (=karbohydrater) trengs Snacks for søtmonser Endret 17. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Stop crying'n start liftin: Kanskje det dummeste jeg noensinne har hørt. Stop crying'n start liftin? Virkelig? Fjortis som nettopp har klart 80kg i benkpress sammen med fjortiskompisene dine du? Hvem er det som griner her? Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Legg til en 7 år, så nærmer du deg en mer korrekt alder Skal nevnes at promillen kl. 2 om natten kan påvirke formuleringen min en smule Selvfølgelig vil han gå ned i vekt ved å kutte kaloriinntaket slik han har gjort, men nevn EN grunn til at det ikke er bedre å spise litt mer, og trene. Er tross alt kroppsammensetningen som hovedsakelig må endres Endret 17. november 2012 av TheSleepwalker Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Legg til en 7 år, så nærmer du deg en mer korrekt alder Skal nevnes at promillen kl. 2 om natten kan påvirke formuleringen min en smule Selvfølgelig vil han gå ned i vekt ved å kutte kaloriinntaket slik han har gjort, men nevn EN grunn til at det ikke er bedre å spise litt mer, og trene. Er tross alt kroppsammensetningen som hovedsakelig må endres Det er jeg helt enig i. Var bare måten du sa at vi skulle stoppe å grine på, og heller starte å løfte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå