steinrawr Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hei. Jeg rakk nylig ikke bussen til et møte på Scandic Airport hotel. Jeg hoppet følgelig inn i en taxi på gardermoen for å rekke møtet mitt (forsinkelser på flyet osv...) Jeg fortalte hvor jeg skulle, og han sa greit, begynte og begynte å kjøre. Idét vi forlater flyplassområdet sier han at det blir 90KR ekstra, i tillegg til bompenger og takstameterpris. Selv kjører jeg taxi i Trondheim, og har aldri vært borti slik praksis her. Er virkelig dette lov? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Jeg vet ikke, men jeg trodde at taxameteret visste hvor det er bomstasjoner, og automatisk la inn pristillegget? Måtte du betale mer enn det som stod på taxameteret når du var fremme? Hva er de 90 kronene til? Jeg leste innlegget ditt en gang til... Virker ikke som om de var for bompenger slik det var formulert. Jeg er vant til å betale det som står på taxameteret. Endret 14. november 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 De har noe hentefjas/flyplassavgift fra Gardermoen. Jeg betalte iallefall det sist gang jeg var i samme område for et seminar... Prisen kom på takstameteret når vi var fremme. I det han "avsluttet" turen, spratt prisen opp rundt 90 kr. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Ja. Har undersøkt litt, og flyplassen tar 90kr for å kjøre gjennom. Den må vi som kunde betale. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Lokale turerVed kjøring fra Gardermoen flyplass til nærområder som ikke har fastpris gjelder takstameterpris + flyplassavgift (kr 90,-) (side 15) Endret 15. november 2012 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
holar Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Alle taxier som skal hente på Gardermoen må innom Taxidepoet. Det koster kr 90.- Dette blir det kundene som må betale. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Jeg fatter ikke at folk gidder å betale så syke priser for taxi... Og de lurer på hvorfor folk kjører pirat... Endret 26. november 2012 av TMB 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå