Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hedmark Bilsenter (bilopphuggeri). Noen erfaringer?

LiamH

Anbefalte innlegg

Jeg vet at dette kanskje er feil plass å poste dette, men siden det dreier seg om bruktbil-deler, så satser jeg på at det kan stå her.

Har noen andre her inne kjøpt deler hos Hedmark Bilsenter? Grunnen til at jeg spør er rett og slett den kundebehandlingen de har. Jeg har ringt dit flere ganger og møter på den samme drittsekk-oppførselen over telefon om og om igjen. Det ender opp i uhøflig kverulering og nedlatende kommentarer stort sett hver gang. I dag fikk jeg nok og avsluttet samtalen og mitt kundeforhold med dem, noe jeg aldri før har gjort med en annen bedrift. Jeg har aldri møtt på denne adferden hos andre bilopphuggere.

Har andre opplevd dette hos bruktdel-salget hos Hedmark Bilsenter?

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutta å handle deler der netopp pga dette. Er like ille både å ringe som å møte opp personlig. Har også flere andre venner som skrur det meste innen bil selv som også sitter med denne erfaringen. Dårlig kundebehandling og feil deler. Prismessig så ligger de høyere også. Sånn ca 25%.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da er du ikke alene, har opplevd det samme jeg og. Ringte engang for å spørre om de har delen jeg trengte eller ikke og prisen. fyren bak tlf-en virket ganske uhøflelig, freak og lite begeistret å være behjelpelig på noen som helst måte.

Endret av halaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...