LiamH Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Jeg vet at dette kanskje er feil plass å poste dette, men siden det dreier seg om bruktbil-deler, så satser jeg på at det kan stå her. Har noen andre her inne kjøpt deler hos Hedmark Bilsenter? Grunnen til at jeg spør er rett og slett den kundebehandlingen de har. Jeg har ringt dit flere ganger og møter på den samme drittsekk-oppførselen over telefon om og om igjen. Det ender opp i uhøflig kverulering og nedlatende kommentarer stort sett hver gang. I dag fikk jeg nok og avsluttet samtalen og mitt kundeforhold med dem, noe jeg aldri før har gjort med en annen bedrift. Jeg har aldri møtt på denne adferden hos andre bilopphuggere. Har andre opplevd dette hos bruktdel-salget hos Hedmark Bilsenter? Endret 14. november 2012 av LiamH Lenke til kommentar
newsmann Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Slutta å handle deler der netopp pga dette. Er like ille både å ringe som å møte opp personlig. Har også flere andre venner som skrur det meste innen bil selv som også sitter med denne erfaringen. Dårlig kundebehandling og feil deler. Prismessig så ligger de høyere også. Sånn ca 25%. 1 Lenke til kommentar
halaa Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Da er du ikke alene, har opplevd det samme jeg og. Ringte engang for å spørre om de har delen jeg trengte eller ikke og prisen. fyren bak tlf-en virket ganske uhøflelig, freak og lite begeistret å være behjelpelig på noen som helst måte. Endret 15. november 2012 av halaa 1 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Godt å høre at det ikke bare er meg. Da anser jeg meg ferdig med den bedriften. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå