KompleX Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Har satt Fps_modem til 101 ... Får se om det hjelper da :-) Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Det hjalp! Ikke... Ingen som vet hvordan jeg skal fikse det her? _Veldig_ irriterende. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Høyreklikk på desktop-->Properties-->Settings-->Advanced-->Monitor-->Skru av Hide modes that this monitor cannot display-->Sett refresh rate til 100hz. Funka for meg med mine oppløsninger iallefall. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Sikker på det da? Skjermen min kommr ikke til å eksplodere rett i fleisen min? Hehe.. Nei da, men seriøst da "Hvis du fjerner merket i denne boksen, vil du kunne velge skjermmodi som skjermen ikke kan vise skikkelig. Dette kan føre til ubrukelig skjermbilde og/eller skadet maskinvare." ..Jeg har ikke råd til ny skjerm nå!... Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Eg har samme problemet med med 9500 NP cataclyst 3.7. Lagger spesielt i day of defeat. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 lol komplex oppløsing kjøre du a? still an til det du vet skjermen klare i oppløsningen som blir brukt mest. Sikkert ikkje beste løsningen. Men når intet annet funker. P.S. Tror ikkje an går i lufta :o min har ikkje gjort det på 1600x1200 med 100 HZ på der. Skjermen min går på 85 HZ @ 1600x1200. Men eg fraskrive meg herved alt ansvar for dine valg på din PC :o Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 LoL ja. Mente ikke seriøst at den skulle "Eksplodere" jeg heller da.. Skrev på forige side at jeg har den på 1600*1200 @ 75HZ Alt annet på en 21" ser bare ekkelt ut... :-) Men kan jo prøve å sette den ned.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 ...Som ikke hjalp en dritt... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Dette var rare greier.. Prøvd å reinstall HL og CS? Slette den gamle driveren du hadde. 3.6 og legge inn 3.7 på nytt.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Kjøpe ny PC? Neida, men eg har nå gitt ut all min ubruklige visdom Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Okey.. Tror ikke jeg får fiksa det her på en stund jeg! ... Samma det vel. Skal spille Half Life 2 snart jeg! Gleder meg helt Sinnsykt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå