KompleX Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Lastet ned de nye driverne fra ATI. Catalyst 3.7 tror jeg. de nye ivertfall. I alle Half Life mods som CS og Day Of Defeat får jeg aldri over 60 FPS selv om jeg VET at den klarer over det. selv ikke på den laveste oppløsningen... :oops: (siden jeg aldri hadde under 100FPS med de eldre driverne.) Det går helt ned til 30 PFS i røyk... Irriterende i CS hvis noen kaster en røykgranat på meg. Vanskelig å spille Day Of Defeat spesielt med all røyken Har et Saphire Radeon 9500 NP Plis hjelp meg for det her iriterer meg skikkelig. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Har du prøvd å skru av v-sync i Open GL ? Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 som rog@njosh sa slå av v-scync Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 enkleste løsningen er jo å skru av vsync. problemet er at du kan oppleve tearing (flimmer i bildet). beste er å sette hzen på skjermen til 100 (kanskje du må bruke refreshfix) og beholde vsync ON. du vil få et mer stabilt og penere bilde når du spiller. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 enkleste løsningen er jo å skru av vsync. problemet er at du kan oppleve tearing (flimmer i bildet). beste er å sette hzen på skjermen til 100 (kanskje du må bruke refreshfix) og beholde vsync ON. du vil få et mer stabilt og penere bilde når du spiller. Ikkje for oss som har gammal/dårlig skjerm som bare takler 72Hz Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Å skru av V-Sync fikser FPS. Men har enda problemer med røyk... Bare i Half Life. enda bare 30 FPS når jeg "ser røyk." dette plager meg nesten mer enn FPS (Ikke SÅ stor forskjell på 60 og 100 FPS. I CS ivertfall. Så hvis noen vet hva jeg skal gjøre her og så... :-) Har skjermen min på 1600*1200 @ 75HZ ( Har alltid hatt den sånn..) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Synes å huske at det er en slags sperre som ligger på 72 fps (default) i CS. Prøv med fps_max 101 Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ja gp inn på config filen på cstrike mappen og lder du ser fps_max_72 setter du 101 eller noe så får du bedre fps Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 rediger disse i configen som vist ati_subdiv "0.0" ati_npatch "0.0" Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Har gjort det med max_fps hadde jeg satt på 100 fra før... (funker ikke sette den på 101 eller over heller... ) ati_subiv 0 og ati_npatch hadde jeg også satt på 0 Hadde gjort det fra før jeg :-) Uansett... Onde FPS på 60 er å går aldri over... 30 og 15 FPS i røyk fortsatt.... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Trueform er OFF ja. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 du kan prøve configen min og se om det hjelper? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hva er egentlig TRUFORM og hvordan skrur jeg det på?? Har aldri prøvd denne funksjonen!..... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Kan vel prøve Configen din Men det er en en config til hver av "modene" Går aldri over 60 verken i CS . Firearms, Day of defeat ellr noen av de andrem så jeg tviler på at det er den. Men det vet vel egenlitg ikke jeg...? Uansett Hvordan skal jeg få configen din da? Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 har mailet deg den Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Thx men det hjalp ikke det heller... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Lenge leve full reinnstalasjon P.S. Stå ikkje på software og ikkje OpenGL inni HL vel Lenke til kommentar
Grytefett Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hva er egentlig TRUFORM og hvordan skrur jeg det på?? Har aldri prøvd denne funksjonen!..... TRUFORM gjør slik at sirkler osv blir rundere. TRUEFORM kan kun brukes på spill der det støttes. Serious Sam 2 er et spill som gjør det, men pas opp. Det krever _mye_. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Har akkurat samme problemet som deg, hadde 100 stabilt hele tiden før, men når jeg la inn 3.7 driverene i går så går den aldri over 60! Har satt AF og AA til å stilles i spill, trueform og Vsync er av, /fps_max 101 De gamle driverene ble fjernet først i kontrollpanelet, en restart, driver cleaner 2, restart, så ble de nye lagt inn! Utrolig irriterende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå