Sally Morgan Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg skal ha en fremføring om noen timer om psykiatri på 1600 tallet, men finner ikke så mye. Det skal ikke være ett langt foredrag. Har alt litt om vann kur, men skulle gjerne hatt flere sjokk eksempler. Takk Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Klikk her. Endret 6. desember 2012 av Hafti 1 Lenke til kommentar
Sally Morgan Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Du tror virkelig ikke jeg har gjort det.... Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvordan gikk det da? (lol) 1 Lenke til kommentar
Sally Morgan Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Den be utsatt og vi byttet lærer så da ble det ikke noe av... Men jeg var forberedt på ta et klipp fra Wolfman der han blir senket ned i et isbad og åpne med det. Siden vann "terapi" begynte på den tiden. Tenkte også og kle meg som en professor fra den tiden. Både glad og trist at det ikke ble noe av. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 På den tida trodde man vel at mye skyldtes demonbesettelser, og da var det jo demonutdrivelse som var behandlingen. I de dager var dåpsseremonien bokstavelig ment å beskytte barnet mot demoner, men dette har siden blitt fjernet. De pasientene som fortsatt var "vanvittige" eller "vanartede", kunne enten havne på anstalter eller de kunne bli utplassert på gårdsbruk som pleiepasienter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå