Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 19 år, og er sammen med en jente på samme alder. Vi har vært sammen i over to år nå, og var nesten samboere store deler av tiden. Vi flyttet fra hverandre denne høsten for å studere på forskjellige skoler, og den lange distansen var ikke noe hinder for oss - først. Nå har derimot tankene fått virre rundt litt for lenge, og vi har vel begge den samme tanken i hodet; vi vil "eksperimentere" før vi slår oss ned. Jeg elsker henne over alt, men kan ikke hindre tankene om "hva hvis..". Sist telefonsamtale luftet hun idéen om "guilt free pass", og dette plager meg noe. Jeg har sett dette komme på lang vei, men nå som det endelig komer jeg veldig usikker. Er dette egentlig noen god idé? Det bør nevnes at jeg er en 5'er som skåret "a perfect 10", og jeg vet egentlig ikke om jeg ville benyttet meg av det, selv hvis det faktisk hadde vært "guilt free".

Jeg hadde blitt meget glad for noen refleksjoner over dette emnet, siden dette er noe som plager meg veldig.

(P.S: the sex is great)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får velge hva som er viktigst for deg. Du kan jo gamble på at hun vil ha deg tilbake men det har du ingen garanti for. Det samme gjelder jo deg selv. Det passet kan ha mange konsekvenser som er umulig å forutse, og det virker som du har mer å tape på det enn henne.

Lenke til kommentar
Jeg er en gutt på 19 år, og er sammen med en jente på samme alder. Vi har vært sammen i over to år nå, og var nesten samboere store deler av tiden. Vi flyttet fra hverandre denne høsten for å studere på forskjellige skoler, og den lange distansen var ikke noe hinder for oss - først. Nå har derimot tankene fått virre rundt litt for lenge, og vi har vel begge den samme tanken i hodet; vi vil "eksperimentere" før vi slår oss ned. Jeg elsker henne over alt, men kan ikke hindre tankene om "hva hvis..". Sist telefonsamtale luftet hun idéen om "guilt free pass", og dette plager meg noe. Jeg har sett dette komme på lang vei, men nå som det endelig komer jeg veldig usikker. Er dette egentlig noen god idé? Det bør nevnes at jeg er en 5'er som skåret "a perfect 10", og jeg vet egentlig ikke om jeg ville benyttet meg av det, selv hvis det faktisk hadde vært "guilt free". Jeg hadde blitt meget glad for noen refleksjoner over dette emnet, siden dette er noe som plager meg veldig. (P.S: the sex is great)

Hvis hun nevnte det så tror jeg kanskje hun har funnet seg en kjekkas hun kunne tenke seg å prøve ut. Og, "the sex is great" er noe du kan si for deg selv, hva hun mener kommer du aldri til å vite. Jeg ville ikke anbefalt å gå for et "guilt free pass" hvis ikke du vet med sikkerhet at du hadde klart å leve med at hun hadde sex med folk mens dere var vekke fra hverandre. (Har gått med på sånn før, fikk vite antallet hennes når vi slo opp og det var drøyt mer enn mitt).

Lenke til kommentar

Enig med han over - virker som hun har fått øye på en annen. Sånn sett virker det som en dårlig ide. Men hvis hun lufter forslaget igjen og du sier nei, kan det hende hun reagerer negativt, noe som gjør forholdet enda mer ubalansert. Hvis du sier ja vil dere begge lettere kunne vurdere om forholdet er noe å satse på eller ikke. Men så tror jeg også at de fleste sånne "pass" ender med brudd. Syns det er vanskelig å komme med noe konkret forslag på hva du bør gjøre etter som utfallet avhenger av så mye.

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle svar, dere sier vel egentlig akkurat det jeg tenker.. Og sant, hun vil nok få større utbytte av et sånt forhold enn jeg, da jeg ikke er typen for one night stands (vi gikk i samme klasse i fire år før vi ble sammen). Tror egentlig ikke hun ville hatt noe større problem med at jeg har ligget med en annen, det vil nok være verre den andre veien..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvem sier at dere må eksperimentere nå? Vent heller til begge er sikker på at det er det dere vil, mange som eksperimenterer og har det gøy selv om de har slått seg ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...