Gå til innhold

Gode spill som min pc takler?

Anbefalte innlegg

Heisann

Er på utkikk etter noen gode singleplayer spill jeg kan spille på min ultrabook. Specs:

3. gen Intel® Core™ i7-3517U (1.9GHz , Turbo frequency 2.6GHz)

4 GB DDR3 1600 Mhz minne

Intel HD4000

Spiller igjennom far cry for tiden, vurderer san andreas som neste. Noen flere? Er for det meste glad i gode fps og 3rd person spill, men likte f.eks mount and blade warband, hvis vi ser bort ifra at det ble litt mye snakking og frem og tilbake. Noen som har tips til lignende spill, for en som aldri har spilt mye rollespill eller hva man kaller det? Hadde kanskje vært kos med et spill, enten fps eller der man ser ovenifra, hvor man kan bevege seg fritt rundt og gjøre forskjellige ting i fine landskap osv. Og helst som jeg kan kjøre smooth i fullhd :D hd4000 er jo ikke helt på tryne faktisk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker ikke navnet på alle spillene, men her har du et par forslag: Commandos, Desperados: Wanted Dead or Alive, Robin Hood: The Legend of Sherwood, Populous, Rollercoaster Tycoon, Age of Empires II, Age of Mythology, Empire Earth, Minecraft, CS 1.6, GTA,Worms, Slender, Hide, Paranormal, Inside, SCP: Containment Breach og SPC 87-B

Du kan også laste ned et par emulatorer som ikke tar så mye ressurser, bl.a Nitendo 64, Super Nitendo og Game Boy. Pokemon er en klassiker, hehe.

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke navnet på alle spillene, men her har du et par forslag: Commandos, Desperados: Wanted Dead or Alive, Robin Hood: The Legend of Sherwood, Populous, Rollercoaster Tycoon, Age of Empires II, Age of Mythology, Empire Earth, Minecraft, CS 1.6, GTA,Worms, Slender, Hide, Paranormal, Inside, SCP: Containment Breach og SPC 87-B

Du kan også laste ned et par emulatorer som ikke tar så mye ressurser, bl.a Nitendo 64, Super Nitendo og Game Boy. Pokemon er en klassiker, hehe.

Takker, skal sjekke dem ut :) Emulator må jeg laste ned ja, blir nok epsxe! Synd jeg ble plaget så mye av random crash, og litt vanskelig med savings osv. Hadde nesten runda rayman og crash bandicoot før begge crashet :S var kanskje en dårlig iso eller dårlig gpu settings

Lenke til kommentar

Tom Clancy's Rainbow 6 Vegas 1 og 2 er en av de beste singelplayer FPS etter min mening, å jeg tror du skal klare de på din maskin ettersom de spilla begynner å dra litt på årene. Visst du liker Pek og Klikk spill vil jeg anbefale The Book of Unwritten Tales, spillet har fantastisk fin atmosfære og stemmeskuespillet er top notch. Liker du strategi spill så har du Settlers serien du kan prøve deg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...