simidude Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Hallo! Det som skjer er at jeg har lastet ned/kjøpt Windows 8 og brent det inn på en CD. Så jeg gjør som vanlig, slår av PCen og slå den på igjen slik at jeg kan trykke "del" eller "F8". For å så komme meg inn på hovedkortet/bootmenyen, slik at jeg kan si til PCen at den skal kjøre CDen og installere Windows 8. Men problemet er at ingen ting kommer opp på skjermen FØR login skjermen. Ingen Asus logo, ingen "_" og laste animasjonen til Windows 7. Ingen ting. Det virker som at alt "funker". Jeg har prøvd å trykke F8 selv om jeg bare ser svart, og da kommer jeg aldri til login skjermen. Så jeg TROR pcen kommer seg inn på bootmenyen, men jeg bare ser det ikke. Endret 14. november 2012 av simidude Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Kommer du inn i BIOS? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Regner med det er en ASUS-maskin du har - er ikke hurtigtasten for å komme til bootmenyen på ASUS-maskiner "ESC"? Et annet tips er å søke på det fullstendige maskinnavnet og "boot menu" på Google. Bruker være en god del treff på lignende problem. Lykke til! /OM Lenke til kommentar
simidude Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Var bare et problem med hvor kabelen til skjermen sto i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå