b00n Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Finner ingen informasjon om disse to meldingene. Men si meg, har den faste serveren din Battleye skrudd av? Er rart du blir kicket fra alle bortsett fra den. Nei battleeye er skrudd på der også. har sendt mail til dev folka ..så får vi se edit: reinstall av arma og dayz hjalp ikke, men noe så enkelt som å lage en ny player profile ingame gjorde susen.. haha... jaja, virker nå Men hva i svarte er den bakgrunnstøyen på ourdayz II ? Endret 17. desember 2012 av b00n Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Vil bare stikke innom og si at vi heretter ikke gir support andre steder en på ourforums.net. De fleste av våres norske brukere spiller ikke dayz lenger. Dere er hjertelig velkommen på våres sider. For å finne en komplett liste over våres servere gå hit: http://ourforums.net/serverlist.html Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 De fleste av våres norske brukere spiller ikke dayz lenger. Feil. De fleste av deres norske brukere sluttet å spille på OurDayz serverene Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hvordan er det jeg får DayZ egentlig? Kjøpe Arma2 og laste ned DayZ addon? Må jeg ha lovlig Arma2 spillet? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Må ha Arma 2 og Operation Arrowhead. Så bare kjøp pakken Combined Operations. Deretter laster du ned DayZ Commander og laster ned DayZ via den så slipper du å tukle med aktivering av mods og diverse. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har det noe å si om jeg laster Combined Operations ned fra Steam? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå