b00n Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 sidechat er et must nesten blitt, for meg ihvertfall. får en mye bedre "tilknytning" til servern og folka. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Syns det er greit å kunne kommunisere med folk som er lengre unna enn det Direct Com. takler. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Syns det er greit å kunne kommunisere med folk som er lengre unna enn det Direct Com. takler. Side Chat er etter min mening helt nødvendig for en server som ikke har altfor mange spillere, og det at Side Chat er på gjør at flere er villige til å joine. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Ser ikke pointet med det. Ødelegger litt av atmosfæren egentlig. Vel akkuratt nå så er det så få spillere at atmosfæren ikke er tilstede uansett Hvis serveren ender opp med å være fulle, eller sidechat blir brukt til spamming så vil vi ta den vekk igjen. Som sagt, er ikke så glad i sidechat, men jeg tror det kan være heldig akuratt nå. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 eller sidechat blir brukt til spamming så vil vi ta den vekk igjen. Eller straffe de som spammer så spammingen forsvinner. Er hundretalls servere med sidechat som har absolutt 0 spamming(De fleste har også forbud mot voice) og klarer seg helt fint. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Det at de har forbud mot voice er vel mer fordi de har dårlig linje eller ikke gidder å betale for økt båndbreddekostnader. Er enig at straffing av spammere er første bud, men sidechat er VELDIG ødeleggende for veldig mange. Etter min menig sånn pr nå så tror jeg at det kan funke mens serveren har færre en optimalt med spillere. Vi trenger det også når vi nå begynner å kjøre events og slikt. MEN hvordan sidechat fungerer med fulle servere er en helt annen sak. Den problemstillingen for vi heller ta når vi kommer dit Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Server var nede for maintainance i dag: Sidechat ble lagt til på begge serverne Splash screen ble lagt til på begge serverne. Kick når man tar på seg klær er fikset. 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Noen på? Lyst til og drepe noen. Mohuahaua Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Er det ikke mulig å "save" kjøretøy? Fant meg en UAZ etter 4-5 timer, kjørte litt opp i villmarken for å save, men fikk ikke opp alternativet. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Save skjer automatisk nå så de har fjernet den. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Noen av våre utenlandske spillere oppfordrer til fight night nå på Lørdag. Bli bed da vel! http://ourforums.net...night/#entry686 Endret 30. november 2012 av @andretnet Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Alle sammen Join! Lenke til kommentar
myninos Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 jeg joiner, er d våres server eller åssn er d ? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Har spillt en del med en Sven Svensson, fin fyr. Hjalp meg bra med mye i stad. Synd han ble kicket av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg venter forsatt på svar fra han så jeg for feilsøkt problemet. Alt er riktig på vår side så for at jeg skal få undersøkt mer må han logge inn mens jeg ser på. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Var litt dumt at dette skjedde iløpet av de to dagene jeg ikke var tilgjengelig på PC i det heletatt. Jeg kunne ha fått feilsøkt igjennom pad og telefon though hvis dere hadde brukt support lenken i førsteposten. Denne gir meg melding rett på mobilen. Kjekt å vite en annen gang Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Skal huske det til neste gang Lenke til kommentar
myninos Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 er d noen som har opplevd bad serial number når dere skal logge online på dayz? har prøvd og gjøre ting som blir forklart på youtube og google. har til og med reinstallert arma 2 og arma 2 opperation arowhead. så ka skal æ gjøre`?? noen som kanskje kan hjelpe mæ?? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 er d noen som har opplevd bad serial number når dere skal logge online på dayz? har prøvd og gjøre ting som blir forklart på youtube og google. har til og med reinstallert arma 2 og arma 2 opperation arowhead. så ka skal æ gjøre`?? noen som kanskje kan hjelpe mæ?? Er det når du åpner Opperation arrowhead eller combined opperation? Vist ja, prøv å kjør steam som administrator. Funket hos meg og et par kompiser som hadde samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå