geiratle Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg kommer inn på serveren nå, men kun til rett etter character creation screen, der d står "setup completed, please wait." der står d bare å jasser i evigheter. Har prøvd å restarte commander og dayz, ingenting fungerer Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Samme her, kommer ikke helt inn. Får opp alle ikonene som drikke, blod og alt det der, men så stopper det opp. Lenke til kommentar
geiratle Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Samme her, kommer ikke helt inn. Får opp alle ikonene som drikke, blod og alt det der, men så stopper det opp. samma her. Hud tilstede, men ikke resten Lenke til kommentar
Nero/Kozmo Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 jeg kommer inn Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg kom også inn i stad. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Kjører en restart av serveren snart. Den har stått på lenge da jeg tracker bugs. Lenke til kommentar
geiratle Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 meh, nå har jeg prøvd alt av reinstall siden i dag tidlig, får samma feilen med at jeg creater en character åsså kommer "setup completed, please wait" med HUD samtidig som at jeg "bruker" communication. D kommer opp 4 slike standard utsagn nede i venstre hjørne. Har i tillegg prøvd å kutte ut dayz commander, d funket heller ikke :S Får bare håpe på at jeg kanskje kommer inn i morgen ^^ Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Da er servern restartet. Jeg setter også inn Autorestart med samme intervall som Ourdayz II Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Awww, likte skumringen, og nå ble det dag igjen. Lenke til kommentar
geiratle Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Da er servern restartet. Jeg setter også inn Autorestart med samme intervall som Ourdayz II da kom jeg inn konge Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Om noen trenger noen våpen er det bare å si ifra. Har laget ett lite stash for at folk kan få, og til meg selv når jeg starter på nytt. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Det er dette som er serveren ikke sant: OurDayZ 1 (NAMALSK/WHITELIST/PDW) Hosted by Ourforums? Er aldri folk innpå den når eg skal spille, som regel en eller to stk som er innpå. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Vi har hatt dette problemet en liten stund ja. Vi jobber med å utvide hvor vi rekruterer nye spillere + jobber med faste events/konkuranser/osv. MEN: Hvis du logger inn og joiner de 2 - 3 på serveren, så blir det mer fristende for neste som leter etter server osv osv. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Noen som har noe peiling på hvor det spawner kjøretøy i Namalsk? Har vært gjennom en del nå, og ikke sett snurten av noe i det hele tatt. Alle kan helle ikke blitt funnet og gjemt, med så lite folk på. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Eg sliter med å finne kjøretøy generelt sett på Namalsk, ikke bare denne serveren. Har hatt bil en gang, har nok spilt en 100 timer på Namalsk. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Tror kanskje eg har funnet en bug, ellers er det bare meg. Fant en bil i dag, skulle fikse hjulene men kunne ikke fikse dem, Bilen sto med tre hjul. Left front manglet, dette var en pick up. Eg hadde hjulet i inv men kunne ikke fikse den. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Tror kanskje eg har funnet en bug, ellers er det bare meg. Fant en bil i dag, skulle fikse hjulene men kunne ikke fikse dem, Bilen sto med tre hjul. Left front manglet, dette var en pick up. Eg hadde hjulet i inv men kunne ikke fikse den. Hadde du Toolbox i invenotry? Syns jeg leste i patchlog at man nå måtte ha med toolbox for å fikse ett kjøretøy. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hadde du Toolbox i invenotry? Syns jeg leste i patchlog at man nå måtte ha med toolbox for å fikse ett kjøretøy. Jepp, har toolbox. Har nesten alt man kan finne på det mappet. Er jo så lite folk som spiller akkurat nå på serveren at det er veldig lett å skaffe seg alt det man trenger. Skal mye å møte på den andre som sitter å spiller på serveren Lenke til kommentar
Jaahan Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Logget ut: http://i.imgur.com/no0Mp.jpg Logget inn: http://i.imgur.com/rURQY.jpg Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jepp, har toolbox. Har nesten alt man kan finne på det mappet. Er jo så lite folk som spiller akkurat nå på serveren at det er veldig lett å skaffe seg alt det man trenger. Skal mye å møte på den andre som sitter å spiller på serveren Og enda fikk du ikke reparert? Merkelig isåfall. Ja, har begynt å få ganske greit med utstyr nå jeg også. Sitter bare å håper at de få som er på serveren ikke er banditter. Syns det i grunn bare er moro å "overleve", i stedet for pvp kamper på dette kartet. Logget ut: http://i.imgur.com/no0Mp.jpg Logget inn: http://i.imgur.com/rURQY.jpg Den er lei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå