andreherberth Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Jeg håper da virkelig det, det er ganske mange som har mast om at vi skal få den opp Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Da er Vehicles spawns fikset på Namalsk. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 En bug jeg merker meg er at når jeg har dødd og reconnecter for å starte på nytt så skjer det noe rart. Jeg spawner på ny plass uten noe gear, gjerne blødende og med camo skin om jeg hadde det. Det har skjedd at jeg må reconnecte flere ganger før det blir bra og jeg får en ny spawn. Edit: Nå funker det tydeligvis ikke å reconnecte heller. Spawnet inn sikkert 5 ganger nå og jeg dør innen 2 sekunder. Dette skjer med meg også, spawner igjen, gjerne på samme plass som jeg døde, med null gear og halvdød.. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Jeg jobber med å pinpointe problemet atm. Har funnet flere feil som jeg hotfikser inntil den "offisielle" koden har fikset det, men hvorfor dette skjer har jeg ikke funnet enda. Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Logget inn på servern, fant ut i førsteperson at figuren min skalv, fikk panikk og logget av. Kommer aldri til å logge på igjen ... Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Du skjelver de første 10 sekundene for å late som at du nettopp klatret opp av det iskalde vannet. Dette er innebygd i kartet :O 2 Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Lurte litt på det samme, og der fikk jeg visst svaret. Sikkert derfor man alltid startet i svømmende posisjon, selv om man var på land, før det kom update på kartet. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Logget inn på servern, fant ut i førsteperson at figuren min skalv, fikk panikk og logget av. Kommer aldri til å logge på igjen ... Piingle Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Piingle haha, skal ikke si noe på det! Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Har serveren blitt resettet siden i går? Sånn fullstendig? Logget på nå, og da måtte jeg starte fra scratch igjen. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 De har lagt inn noen easter eggs også ja! Dette fant jeg i en militær bunker, bak noe graphic bug. Fant også en snømann inni en blokk oppe i byen i går. (Har ikke peiling på hvordan jeg får lagt ut bildene rett på forumet, uten å legge det på internett først, dessverre.) arma2oa 2012-11-16 14-08-07-73.bmp arma2oa 2012-11-16 14-08-15-45.bmp Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 De har lagt inn noen easter eggs også ja! Dette fant jeg i en militær bunker, bak noe graphic bug. Fant også en snømann inni en blokk oppe i byen i går. (Har ikke peiling på hvordan jeg får lagt ut bildene rett på forumet, uten å legge det på internett først, dessverre.) Fantastisk!! Herregud jeg håper delene kommer i ettermiddag så jeg kan komme i gang med DayZ i løpet av helgen! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 De har lagt inn noen easter eggs også ja! Dette fant jeg i en militær bunker, bak noe graphic bug. Fant også en snømann inni en blokk oppe i byen i går. (Har ikke peiling på hvordan jeg får lagt ut bildene rett på forumet, uten å legge det på internett først, dessverre.) Hahahaha, epic! Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Starta nede ved kysten jeg også, fudge! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Noen som skal spille i kveld? Teamspeak, skype w/e? Lenke til kommentar
geiratle Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 jeg finner den med å søke på ourdayz. visst ikke kan du søke på ip'n gitt i OP. Jeg finner ikke serveren ved hjelp av ip eller navnet. Finner derimot noe som heter "yourdayz" da Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Men da er jeg litt stuck. Har vandret i godt over en time, uten å finne mat av noe slag. (Dette er i den sørlige delen av kartet). Så dette kartet liker jeg egentlig en del bedre enn det andre, blir mer overlevelse. Men, må nesten spørre om det er noen som er i den sørlige delen av kartet, som kunne avse en boks med mat eller noe? Endret 16. november 2012 av Nixxy Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Har serveren blitt resettet siden i går? Sånn fullstendig? Logget på nå, og da måtte jeg starte fra scratch igjen. Nei, det du opplever er en bug. Jeg jobber med å fikse de, regner med en oppdatering på serveren i morgen. Jeg finner ikke serveren ved hjelp av ip eller navnet. Finner derimot noe som heter "yourdayz" da Legg den til i favoritter i dayzcommander. Du finner ip og port i førsteposten. Lenke til kommentar
geiratle Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg bruker dayz commander, og d er der jeg ikke finner den Lenke til kommentar
b00n Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 bruk Favoritter, der kan du legge den til.. Eyes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå