andreherberth Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Noop. Det hender ting er litt vanskelig å finne i serverlistene rett etter at de kommer opp. Jeg har spilt på den en times tid, og 3 andre har vært inne på den aswell. Endret 14. november 2012 av @andretnet Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 åja, finner den ikke i commanderen, men får prøve litt mer i morgen. Nå er det natta! Lenke til kommentar
Shredder123 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Får vel teste mappet etterhvert Lenke til kommentar
myninos Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 gled dokker, namalsk er rått gled dere har ikke nådd og game noe i dag. men har testa mappet. blir gaming i mårra !!! håper dette får folk til og game igjen Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 åja, finner den ikke i commanderen, men får prøve litt mer i morgen. Nå er det natta! hbis du ikke finner den i dag så leg den til i favoritter ved å bruke ipen Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Ja, merkelig. Prøvde det samme i går, men var nok som du sa at serveren var for fersk. Fikk den opp på IP'en med engang nå. Da blir det Namalsk på meg i dag og helgen! Lenke til kommentar
geiratle Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Prøvde å logge på den nye namalsk serveren nå, men får bare beskjede av at serveren er avhengig av noe innhold som er blitt slettet og jeg ikke kan joine, men jeg ser jo at d er 1 online der. What to do? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg var online, men logget av pga jeg har ærend. Vanskelig å hjelpe, men kan prøve med noen spørsmål.. Obvious stuff first. Bruker du dayzcommander og har du oppdatert arma, dayz og har du lastet ned namalsk kartet? Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Prøvde å logge på den nye namalsk serveren nå, men får bare beskjede av at serveren er avhengig av noe innhold som er blitt slettet og jeg ikke kan joine, men jeg ser jo at d er 1 online der. What to do? Oppdater mappet på nytt, pleier og funke! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 jeg ble kald jeg, blitt syk å greier... ikke nok å løpe for å holde varmen på dette mappet tydeligvis. Merker det er skralt med mat og basic proviant i forhold til andre map. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Bare jeg som har klart og miste hode?! 2 Lenke til kommentar
Nero/Kozmo Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hei Jeg får også deleted files ns_dayz og ns_modules. har ikke hatt problemer på andre servere. noen forslag? Kozmo Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Har du oppdatert til namalsk 0.60? Lenke til kommentar
Nero/Kozmo Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 jepp 2 ganger. Lenke til kommentar
Jaahan Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 jeg ble kald jeg, blitt syk å greier... ikke nok å løpe for å holde varmen på dette mappet tydeligvis. Merker det er skralt med mat og basic proviant i forhold til andre map. Heatpacks er gull på Namalsk Finner forøvrig antibiotics overraskende ofte, så langt i alle fall. Var det et suicide by zombie jeg ble vitne til i tårnet ved Sebjan Dam forresten? God underholdning var det uansett med masse røyk og eksplosjoner Lenke til kommentar
Nero/Kozmo Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 prøver og legge inn 0.55 før oppgradering til 0.6 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Heatpacks er gull på Namalsk Finner forøvrig antibiotics overraskende ofte, så langt i alle fall. Var det et suicide by zombie jeg ble vitne til i tårnet ved Sebjan Dam forresten? God underholdning var det uansett med masse røyk og eksplosjoner Haha! Jeg var 2 sec på forumet for å skrive forrige beskjed. Også kommer jeg inn og ser noen zombier har knust beina mine så tenkte jeg kunne fyre av det jeg hadde Lenke til kommentar
geiratle Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Ja, jeg har oppdatert mapet og arma via commander : / får bare prøve senere ^^ Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hvor er det chopper\biler spawner på denne serveren? Virker ikke å være likt som andre namalsk servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå