Depp2506 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hei! Jeg var på sesjon del 2 for ei uke siden. Og jeg scoret en to'er på teoretiske prøvene, men hadde beste tenkelige resultater på lege og fysiske testene. Jeg er veldig sterkt motivert til å tjenestegjøre. Og har nesten alltid satset på det. Noen som vet om jeg kan ha noken som helst karriere i militæret ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Du kan søke befal, der får du to opptil to sjanser på teoretisk prøve! Får du ikke mer enn 4 på en av disse kan du mest sannsynlig glemme karriere i forsvaret. Lenke til kommentar
Tåmek Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hadde du en dårlig dag? Utifra måten du skriver på har jeg vanskelig for å tro at du er en to'er. Lenke til kommentar
Depp2506 Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Da søker jeg mest sannsynlig befal! Takk for at du tar deg til å lese og svare settes pris på det Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Hei! Jeg var på sesjon del 2 for ei uke siden. Og jeg scoret en to'er på teoretiske prøvene, men hadde beste tenkelige resultater på lege og fysiske testene. Jeg er veldig sterkt motivert til å tjenestegjøre. Og har nesten alltid satset på det. Noen som vet om jeg kan ha noken som helst karriere i militæret ? Takk på forhånd Rart visst du scoret fullt fysisk så skal du komme deg videre Endret 13. november 2012 av Realzi Lenke til kommentar
Depp2506 Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Hadde du en dårlig dag? Utifra måten du skriver på har jeg vanskelig for å tro at du er en to'er. Ja, hadde en del andre tanker som ikke burde vært der akkurat da. Takk tåmek Lenke til kommentar
Depp2506 Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Rart visst du scoret fullt fysisk så skal du komme deg videre Ja, synes også at det er skikkelig dumt. Hvis en liten teoretisk prøve skal ødelegge framtiden min, da er det virkelig noe galt. Flere tusener norske ungdommer som sliter med akkurat det samme som meg, altså matte ... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ja, synes også at det er skikkelig dumt. Hvis en liten teoretisk prøve skal ødelegge framtiden min, da er det virkelig noe galt. Flere tusener norske ungdommer som sliter med akkurat det samme som meg, altså matte ... Må vere forskjellig grupper, jeg fikk dårlig i matte men bra i alt annet, så jeg fikk jobben, må vere at de har for mange i den plassen du søkte Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Prøven har ingenting med antall søkere å gjøre! Forskjellige tjenester krever forskjellig score. Skal du ha karriere i forsvaret er du nødt til å oppnå en 4 eller høgere. En 4 vil ekskludere deg fra hundetjeneste for eksempel, men du kan ta befalsutdanning i andre felt. At prøven er lulz, er jeg enig i Lykke til med befalsopptak Depp2506! Lenke til kommentar
Depp2506 Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Må vere forskjellig grupper, jeg fikk dårlig i matte men bra i alt annet, så jeg fikk jobben, må vere at de har for mange i den plassen du søkte Hva søkte du på eller e du der fortsatt ? Lenke til kommentar
Depp2506 Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Jeg leste gjennom noen dokumenter nå. Og der står det at jeg er tjenestedyktig, men ikke kalt inn i fredstid. Noen som vet hvordan jeg søker med inn ? Isåfall, er det mulig å kjem inn ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg vil anbefale deg å ringe VPV på 03003. De kan svare deg bedre enn flesteparten her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå