Gå til innhold

Ikke tjenestedyktig

Depp2506

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var på sesjon del 2 for ei uke siden. Og jeg scoret en to'er på teoretiske prøvene, men hadde beste tenkelige resultater på lege og fysiske testene.

Jeg er veldig sterkt motivert til å tjenestegjøre. Og har nesten alltid satset på det.

Noen som vet om jeg kan ha noken som helst karriere i militæret ?

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg var på sesjon del 2 for ei uke siden. Og jeg scoret en to'er på teoretiske prøvene, men hadde beste tenkelige resultater på lege og fysiske testene.

Jeg er veldig sterkt motivert til å tjenestegjøre. Og har nesten alltid satset på det.

Noen som vet om jeg kan ha noken som helst karriere i militæret ?

Takk på forhånd :)

Rart visst du scoret fullt fysisk så skal du komme deg videre

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Rart visst du scoret fullt fysisk så skal du komme deg videre

Ja, synes også at det er skikkelig dumt. Hvis en liten teoretisk prøve skal ødelegge framtiden min, da er det virkelig noe galt. Flere tusener norske ungdommer som sliter med akkurat det samme som meg, altså matte ...

Lenke til kommentar

Ja, synes også at det er skikkelig dumt. Hvis en liten teoretisk prøve skal ødelegge framtiden min, da er det virkelig noe galt. Flere tusener norske ungdommer som sliter med akkurat det samme som meg, altså matte ...

Må vere forskjellig grupper, jeg fikk dårlig i matte men bra i alt annet, så jeg fikk jobben, må vere at de har for mange i den plassen du søkte

Lenke til kommentar

Prøven har ingenting med antall søkere å gjøre! Forskjellige tjenester krever forskjellig score. Skal du ha karriere i forsvaret er du nødt til å oppnå en 4 eller høgere. En 4 vil ekskludere deg fra hundetjeneste for eksempel, men du kan ta befalsutdanning i andre felt. At prøven er lulz, er jeg enig i :)

Lykke til med befalsopptak Depp2506!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...