Bjek Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hei og hå! Jeg hadde meg en tur på Clas Ohlson og kjøpte Magix easy video Rescue your Videotapes 4 (Magix video saver). Trodde det skulle være enkelt å få koblet dette til PC'en og få overføre VHS filmer. Nå har jeg prøvd i "sju lange og sju breie". Men jeg får ikke signal inn på PC'en, hverken lyd eller bilder (kun sort skjerm). Har gjort det slik brukerveiledningen beskriver det, Har re-installert programvare og driver flere ganger, men ingen ting hjelper. Prøvd forskjellig PAL-format, NISC-format, testet videospilleren opp mot TV'en +++ I den USB duppeditten som jeg setter i maskinen lyser det et bått lys, samt at enhetsbehandlingen viser at den er rett tilkoblet. Er det noen som kan hjelpe? Tror maskinen er bra nok, Intel i 7, 64 bit, 8 GB-minne og W-7.... Lenke til kommentar
arthon Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Vanskelig å gi noen råd. Det er så mange muligheter som må sjekkes. Hvilken tilkobling til VHS maskinen bruker du; Scart eller Kompositt/Phono. Hvis du bruker Phono pluggene; ER du sikker på at du har koblet riktig? En plugg for video, to plugger for Audio. Har du husket å trykke på knappen på USB donglen? Husker det tok litt tid før PC og USB donglen synkroniserte mens Tapen spilte og softwaren var aktiv. Har bare erfaring med TerraTec Grabby. Liknende sak som inkluderer Magix software. Returner hele saken til Clas Ohlson og kjøp Terratec Grabby hvis du ikke får det til. Den er billigere. Lenke til kommentar
Bjek Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Pluggene er det ikke noe i veien med, der har jeg kontroll (men har nok sjekket 10-20 ganger). Har sendt melding til Magix, så får jeg håpe det kommer noe ut av det. På Magix sine forumsider er det noen som mener det har noe med Mpge2-codecs å gjøre. Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Har du forsøkt å oppdatere driveren? Det kan tenkes at den ikke passer til W7 64 bit. Klikker du Help, finner du Magix-adressen tror jeg. Lenke til kommentar
Margret Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hello! I have got the same problem (I guess)... Have a brand new "Video Saver" from Olsson but I can't use it (after having installed all the programs and contacted it with my VHS). There is nothing to see or to here on the programme screen. The program MAGIZ video works properly. Could you let me know what they answer in Magix or if you get any other help? I would be very grateful! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå