LørenskogFIlm Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Vet ikke helt hvor jeg skal putte dette siden det hører hjemme i 3 kategorier her på Diskusjon.no Har innrykk 7. januar i Forsvaret, og har ingenting å gjøre annet en å feire jul fra 30. november til da. så i overkant av en måned til å gjøre siste innspurt på trening. Har nå trent kun push-ups, sit-ups og pull-ups i 2 måneder, med litt jogging før økta, men ikke så mye. Tenker det er greit å bruke desembermåned som siste innspurt for å trene meg opp til forsvaret. (har jo resten av november også) Ved treningsopplegget jeg har nå klarer jeg: 5x20 push-ups 5x20 sit-ups 3x4 pull-ups Kondisjon vet jeg ikke, men løp løpetesten på sesjon på 11 minutter. Noen som har noen tips/råd til hva jeg burde legge fokus på fremover? Er 19 år og veier mellom 75-80kg. Muligens mer. 187cm høy. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Om du er litt overvektig, ville eg anbefalt for deg å gå for kardio og kcal underskudd resten av tida. Det hjelper deg både på kondis, pullups og muligens litt på push-ups Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå