Gå til innhold

Beste rallyspill på PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ikke så inn i spillverden lenger, da jeg nå tar opp igjen gammel hobby :)

Sett litt rundt etter WRC3, men mange som ikke har den på lager. Noen som er inn i dette og ville vært snill og sett om dere fant den, billigst mulig?

Eventuelt går det ann å kjøpe å laste det ned via nett, i såfall er dette billigere? Og går det ann å brenne den på dvd så en har det til senere?

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke så inn i spillverden lenger, da jeg nå tar opp igjen gammel hobby :)

Sett litt rundt etter WRC3, men mange som ikke har den på lager. Noen som er inn i dette og ville vært snill og sett om dere fant den, billigst mulig?

Eventuelt går det ann å kjøpe å laste det ned via nett, i såfall er dette billigere? Og går det ann å brenne den på dvd så en har det til senere?

http://eu.wrc3-shop.com/qte.html?REF=755448&Langue=en_GB

Her kan du kjøpe, og laste det rett ned. Angående brenning til DVD så er jeg litt usikker. Du vil nok alltid ha muligheten til å laste ned filene på nytt fra samme side, så lenge du har betalt for spillet.

Lenke til kommentar

http://eu.wrc3-shop.com/qte.html?REF=755448&Langue=en_GB

Her kan du kjøpe, og laste det rett ned. Angående brenning til DVD så er jeg litt usikker. Du vil nok alltid ha muligheten til å laste ned filene på nytt fra samme side, så lenge du har betalt for spillet.

Er det noen som har lastet ned herfra? Er dette hunmbug og svindel. Jeg registrerte meg og betalte med pay pal, så kom det beskjed om at de skulle sende meg en Mail med link for nedlasting. Etter ca 15 min kom denne mailen:

Dear customer,

You have received this e-mail because you made a purchase from our online store.

For security reasons, your order needs a validation from our sales administration department. You will also receive your order confirmation with a download link and an activation code once the transaction has been approved by our services.

To approve your order, please provide a scan or photo of the documents via email or fax a copy for the person who made the purchase:

- ID card (both sides)

OR

- Driver licence (both sides)

OR

- The passport

We will confirm your order within the 12 business hours (maximum) following receipt of these documents.

ATTENTION:

Please make sure that each document sent by fax or email is legible; also, please make sure to specify your current order number on every identity proof.

Please send us these elements as soon as possible. Without any answer from you within the five next days, your order will be cancelled.

Please send the documents to:

- by fax: 33 4 66380328

- or e-mail: [email protected]

Feel free to contact us if you need further information.

Best Regards,

Nexway Sales Administration

WRC EU/ Nexway

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...