HarryKlein Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Har nylig installert win8, herregud så komplisert, argh. Jeg har en lokal konto, i tillegg har jeg lagt til begge ungene på samme maskinen. Jeg ønsker at de appene jeg har kjøpt skal kunne legges inn på ungene sine kontoer på den samme pcen uten å måtte kjøpe appen flere ganger. Forstod at dette skulle kunne la seg gjøre ved at jeg logger meg inn i store med min live konto. Spørsmålet er hvordan gjør jeg det, for når jeg logger meg inn som en av ungene og går inn i store så får jeg ikke valget om hvem jeg vil logge meg inn som. Hjelp ! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Store er koblet opp mot den spesifikke Live kontoen. Så når du lager flere Live kontoer på en pc, vil du kun være logget på store med den brukeren du faktisk er logget inn som. Spørsmålet er hvordan gjør jeg det, for når jeg logger meg inn som en av ungene og går inn i store så får jeg ikke valget om hvem jeg vil logge meg inn som. Hjelp ! Du har jo allerede valgt hvem du vil logge deg på med. Brukeren du logger deg inn med er den brukeren som da er aktiv i store. Lenke til kommentar
HarryKlein Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Store er koblet opp mot den spesifikke Live kontoen. Så når du lager flere Live kontoer på en pc, vil du kun være logget på store med den brukeren du faktisk er logget inn som. Du har jo allerede valgt hvem du vil logge deg på med. Brukeren du logger deg inn med er den brukeren som da er aktiv i store. Hmm, takk for svar. Men da har en altså ingen mulighet for å kjøpe apper som ungene kan bruke med sin bruker. Hele poenget er at jeg vil passe litt på hva de foretar seg på nettet og da kan de jo ikke bruke en administrator konto eller min live konto. Oki, men hvis det ikke går så blir det vel Mac neste gang da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå