Aasmundr Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Hei, snart tid for EU-kontroll igjen. På den forrige kontrollen så fikk jeg følgende merknad: "5.8 Slakk i hjullager: venstre bak og høyre bak (1)" Vil det få noen konsekvenser hvis dette ikke fikses før neste kontroll, eller vil jeg bare få den samme merknaden på nytt. Noen som vet? Endret 13. november 2012 av Aasmundr Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Det er to år siden du fikk den beskjeden, og du har ennå ikke fikset det? Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg ville fikset det før de fikk se den igjen. Om du lover å fikse det "snart" denne gangen også, vil de kanskje ikke tro deg. Endret 13. november 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
KristobalM Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Heisann! Hjullager blir kun mer og mer slitt. Og siden en 1'er feil på PKK er ment å advare deg om at feilen mest sannsynlig kan utvikle seg til en alvorlig feil (2'er) før neste periode er ferdig, bør dette absolutt byttes før du drar på neste kontroll. Hjullager kan sprette av dersom det blir for mye slark og belastning, og du har sannsynligvis merket en skrapelyd fra hjulene bak allerede. Skrapelyden kommer når det er tomt for gummi, og da begynner den sakte, men sikkert, å skrape seg igjennom stålet. Selv om det er kostbart, er det en vanlig slitedel på bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå