dimiles Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hei. Endelig skal jeg ha ny mobil :bgrin: :!: Har sett på Nokia 3100 (i blått deksel da) og syns den ser greit ut til den prisen. Noen innvendinger, forslag, erfaringer? Jeg lurer også på om noen vet hvor stor skjermen er. Hvis noen kunne svart meg så hadde det vært kjempe-fint. her finner du litt info, bilder spesifikasjoner osv Jeg var ikke sikker på om det med display , bredde ogsånn i spesifikasjoner mente oppløsning eller høyde/bredde. På forhånd takk. Jens (aka DiMiles) :-) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Ingen her som kan svare? *bump* Btw, vet noen ang. polyfoniske ringetoner på 3100? :-) Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 ikke no spes på ringetonene men vennina mi kjøpte en sån og den har 128x128 skjerm og masse annet. gøyal mobil ++billig billig Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 ikke no spes på ringetonene men vennina mi kjøpte en sån og den har 128x128 skjerm og masse annet. gøyal mobil ++billig billig ikke noe spess på ringetonene? det står på internett at den har 11 polyfoniske... og mulighet for å laste ned polyfoniske.. stemmer dette? Hva er din erfaring? Takk. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Alle nokiaer har muligheten til å laste ned ringetoner. Vet ikke hvordan 3100 er med MMS, men nokia har generelt brukt en elendig MMS-løsning, så hvis det er viktig bør du styre unna denne telefonen. Ellers har den samme skjerm som mange av dagens nokiaer med oppløsningnen 128x128 som er bra. Kan jo ta en titt på Siemens M55? :wink: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Alle nokiaer har muligheten til å laste ned ringetoner. Vet ikke hvordan 3100 er med MMS, men nokia har generelt brukt en elendig MMS-løsning, så hvis det er viktig bør du styre unna denne telefonen. Ellers har den samme skjerm som mange av dagens nokiaer med oppløsningnen 128x128 som er bra. Kan jo ta en titt på Siemens M55? :wink: Takk for svar. MMS er ikke viktig. En relativt god skjerm er viktig. Det har den. Det som også er viktig er polyfoniske ringetoner. Og mulighet for nedlasting av disse. Om noen kunne finne ut om den har det hadde det vært topp! :-) :smile: Takk. Jens. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ja, den har mulighet for det! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Ja, den har mulighet for det! Tusen takk for hjelp da bestiller i kveld! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå