Nørdn Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hei. Jentene i klassen min snakker hele tiden om de mannlige lærerene som stirrer ned i kløfta på jentene i timen, og spesielt i gymmen så føler di seg beglodd. Mange ganger så lurer di på om en annmeldelse eller en prat med rektor hadde gjort susen. Hva mener dere? Jeg personlig mener at om man kler seg innbydende, så må man regne med at folk glor. hvor går grensa med sextrakassering? F.eks: Hvis en ganske så pen gutt flørter med noen på jobben så blir det sett på som flatterende, men hvis en, ikke fullt så pen gutt gjør det samme så blir det sett på som sextrakasserig :S ??? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hvis dere mener det er et problem, så klart skal dere si ifra til rektor eller andre da. Det gjorde vi i klassen vår og vi fikk byttet lærer siden hun ikke var helt god. Men i hvor stor grad "plager" dette dere eller stirrer lærerne? Lenke til kommentar
Nørdn Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Hvis dere mener det er et problem, så klart skal dere si ifra til rektor eller andre da. Det gjorde vi i klassen vår og vi fikk byttet lærer siden hun ikke var helt god. Men i hvor stor grad "plager" dette dere eller stirrer lærerne? Jentene sier at dem blir myye plaget av dette, men jeg selv er helt ok med det. hvis jeg vil bli beglodd, så kler jeg meg deretter, hvis ikke så kler jeg meg annerledes. Jeg mener, hvis man vil stæsje seg opp for å virke tiltrekkende for de fineste guttene på skolen, så må man også regne med at andre glor også. Det er ikke noe som kan velges vekk.. det følger med. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jentene sier at dem blir myye plaget av dette, men jeg selv er helt ok med det. hvis jeg vil bli beglodd, så kler jeg meg deretter, hvis ikke så kler jeg meg annerledes. Jeg mener, hvis man vil stæsje seg opp for å virke tiltrekkende for de fineste guttene på skolen, så må man også regne med at andre glor også. Det er ikke noe som kan velges vekk.. det følger med. Men noe man kan gjøre er å bare å ignorere det eller kle på seg mer. Eller så kan man spørre læreren om hva han glor på, så blir han nok litt flau. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jentene sier at dem blir myye plaget av dette, men jeg selv er helt ok med det. hvis jeg vil bli beglodd, så kler jeg meg deretter, hvis ikke så kler jeg meg annerledes. Jeg mener, hvis man vil stæsje seg opp for å virke tiltrekkende for de fineste guttene på skolen, så må man også regne med at andre glor også. Det er ikke noe som kan velges vekk.. det følger med. Det er forskjell på å stæsje seg opp for de "fineste guttene" i klassen og bli beglodd av en voksen mann. Lenke til kommentar
Nørdn Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Det er forskjell på å stæsje seg opp for de "fineste guttene" i klassen og bli beglodd av en voksen mann. Hvem sier at voksne mennesker ikke har lov å glo på 17 åringer? 2 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Det er forskjell på å stæsje seg opp for de "fineste guttene" i klassen og bli beglodd av en voksen mann. Øhm, nei? Nå vet jeg ikke hvor gammel TS er, men en pen jente er vel pen i de fleste øyer, uansett hvor gamle mennene er ? 5 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Det er forskjell på å stæsje seg opp for de "fineste guttene" i klassen og bli beglodd av en voksen mann. Nei 3 Lenke til kommentar
Nørdn Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Øhm, nei? Nå vet jeg ikke hvor gammel TS er, men en pen jente er vel pen i de fleste øyer, uansett hvor gamle mennene er ? Jeg er 17 år og de fleste gutter gir meg oppmerksomhet. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Det er ikke sextrakassering, men om jentene føler det er ubehagelig bør det tas opp med rektor. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Det er ikke sextrakassering, men om jentene føler det er ubehagelig bør det tas opp med rektor. Ja. Og hvis rektor tar en prat med de det gjelder, vil det neppe skje igjen. Lenke til kommentar
Nørdn Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Det er ikke sextrakassering, men om jentene føler det er ubehagelig bør det tas opp med rektor. Kanskje det. Men jeg mener at hvis dem har et problem med læreren så er det han dem burde henvende seg til og ikke kaste bort tiden til Rektoren. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ja. Og hvis rektor tar en prat med de det gjelder, vil det neppe skje igjen. Du meiner utfasing av mannlege heterofile lærarar? 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Du meiner utfasing av mannlege heterofile lærarar? Jeg tror at hvis rektor tar en alvrossprat med de lærerne de gjelder, vil de ble ganske flaue og vil mest sannsynlig ikke gjøre det igjen av like stor grad. Men det er umulig å unngå helt, Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 I såfall kan ikkje eg bli lærar. Eg har så altfor lett for å fylgje instinkt. Greier ikkje vera spesielt diskré heller. 2 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Hehe husker på barneskolen så stod kvinnelæreren i døren og så på at alle guttene skulle dusje, var visst ikke noe seksuelt det, måtte bare passe på at vi dusjet. Ifølge henne, og en annen mannlig lærer som også passet på oss. Endret 15. november 2012 av ThaHoward 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hehe husker på barneskolen så stod kvinnelæreren i døren og så på at alle guttene skulle dusje, var visst ikke noe seksuelt det, måtte bare passe på at vi dusjet. Ifølge henne, og en annen mannlig lærer som også passet på oss. Det var sånn etter noen av gymtimene vi hadde på barneskolen også. Men det var ikke så ofte da Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Dette har jenter i alle generasjoner sagt. Intet nytt forsåvidt. "æsj han er gris, han tittet på puppa mine" som holdte på å poppe ut av den bh og trøya man trodde passet men som var minst et par nr for små. 9 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Bare be jentene si til lærerene det gjelder at øynene deres er lenger opp, da skal jeg love deg han skjerper seg fort. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det var sånn etter noen av gymtimene vi hadde på barneskolen også. Men det var ikke så ofte da Vi hadde det dessverre sånn nesten hver gymtime, var ikke så morsomt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg