Asle H Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Heisann, Bygger pc for første gang og når jeg fikk Hardisken, Seagate barracuda 1tb. så la jeg merke til at det så ut som to sata innganger... har den forvokste sata inngangen noe med strømmen og gjøre ? La også merke til en liten utgang med 4 eller 5 sånne stikker ut. hva er denne utgangen og den store sata utgangen til? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 den "store sata" greia er strømmen. du kan bruke enten den, eller de store 4 pinnene til strøm 2 sek ... hvis det er sånn det ser ut så er den til venstre ikke den jeg snakket om. den i midten er sata og den til høyre er strømmen Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Den lengst til høyre er stømmen, den mindre til venstre er SATA kontakten og de pinsa på siden trenger du ikke bry deg om da de ikke trengs for vanlig bruk av harddisken. Lenke til kommentar
STREN Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 jepp den store er til strøm....kabel til denne finnner du på strømforsyningen din den andre kontakten er innstilliger for hden...men disse brukes ikke lenger. Ihvertfall har jeg aldri brukt de...ikke på sata HDer. //--STREN--// Lenke til kommentar
Asle H Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Men da er strømforsyninga mi for gammel da?, ettersom det ikke er en ledning på strømforsyninga min som passer i den "store" sata utgangen/inngangen Lenke til kommentar
Asle H Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Dette er min strømforyning, bZerk 500w Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) I følge Komplett sine mulig usikkre sider skal du ha SATA strømkontakter på strømforsyninga. "4 x 15-pin seriell ATA strøm" EDIT: Bilde ble ikke med. Enden skal se omtrent slik ut. Endret 13. november 2012 av CastleLord Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Den har 4 x 15-pin seriell ATA strøm http://www.komplett.....asp?sku=312627 Edit: Ninjaed by CastleLord Endret 13. november 2012 av MariusJS Lenke til kommentar
Asle H Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Tusen takk for hjelpen. fant de nå Løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå