Gå til innhold

Kan man legge inn penger på paypal konto med visa spendOn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men når jeg trykker på "legg til penger" står det at jeg må logge inn på nettbanken og overføre penger til et konto nr. som da er min paypal konto.

Husker ikke hvordan jeg gjorde det, men jeg fikk det jo til. Er ganske lenge siden nå. Men jeg fikk ikke beskjed om å logge inn i nettbanken. Er det ike noen andre alternativer?
Lenke til kommentar

Husker ikke hvordan jeg gjorde det, men jeg fikk det jo til. Er ganske lenge siden nå. Men jeg fikk ikke beskjed om å logge inn i nettbanken. Er det ike noen andre alternativer?

Man kan knytte et bank kort til paypal kontoen slik at pengene blir tatt rett ifra bank kontoen. Det har jeg prøvd før, og da måtte jeg logge inn på nettbanken og finne en bekreftelses kode for å få fullført.

finner ikke noen flere måter enn det..

Lenke til kommentar

Merkelig. Jeg hadde ingen problemer med det så da kan jeg desverre ikke hjelpe.

Tror du det går å gå til banken og overføre penger fra bank kortet mitt (Visa Electron) til paypal kontoen? Har fått dem til å overføre penger til andre sine kontoer før, men har ikke hørt om dem kan overføre penger til kontoer på nettet..

Lenke til kommentar

Tror du det går å gå til banken og overføre penger fra bank kortet mitt (Visa Electron) til paypal kontoen? Har fått dem til å overføre penger til andre sine kontoer før, men har ikke hørt om dem kan overføre penger til kontoer på nettet..

Jeg vet ikke, for jeg har aldri brukt bankkontoen før. Jeg bare overførte uten banken uten problemer så jeg vet faktisk ikke.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

går det an og bruke spendon kort til og betale privat personer? skall kjøpe brukte data deler som foreldrene mine ikke vil bruke sitt kort til og trenger en annen metode.

Det funker som et vanlig visa-kort, bare at den ikke er knyttet til en person. Det er nok mulig ja :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja! Mulig det kan gjøres enklere, men i alle fall:

- Om du får hjelp eller har tilgang til en annen PayPal konto, kan du registrere kortet du skal legge til penger ifra på den kontoen. Så sender du bare pengene til den kontoen du skal fylle opp.

- Om du allerede har registrert kortet på din konto, kan du altids føre penger over til en annen konto og så tilbake igjenn.

Blir litt gebyrer, men det er i alle fall en mulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...