MalvinP Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hei Som så mange av dere sikkert har, har jeg og hundrevis av lenker under favoritter i IE . Det er veldig greit å sortere disse i mapper, men når jeg åpner IE og klikker på en mappe tar det ca 20-40 sec for den åpner/utvider seg. Dette er utrolig irriterende. Jeg bruker WinXP-Pro og IE version 6.0. Har en 1 ukers gammel centrrino 1400 laptop, så det skal ikke stå på maskinen heller. Noen som har vært borti dette roblemet før?? takker for all hjelp Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Heisann, Det du kan gjøre er å slå av "skygger under menyer" og å sette opp farten på "meny-visning". Det første endrer du ved å høyreklikke på skrivebordet ditt og velge egenskaper og til slutt velger "effects" (litt usikker på den siden) Det andre endrer du på i windows registeret. Gå inn på variabelen: HKEY_CURRENT_USERControlPanel DesktopMenuShowDelay og endre den til noe mindr enn det den står på. Den er default 400. Jeg har den satt til 0, altså uten forsinkelse i det hele tatt. Men det er det første tipset som pleier å fungere for de fleste. EDIT: Husk å starte maskinen på nytt dersom du endrer variabelen i registeret. Mvh dacourt Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Takker for svar dacurt. Har prøvd det du foreslo, men det funket ikke for meg . Problemet mitt er bare med engang jeg åpner IE og skal åpne en mappe. Etter jeg har ventet 20-40 sec på at denne skal åpnes, funker de andre fint. Så det er bare med en gang jeg åpner IE. Så vet ikke helt om de forslagene dine var akkurat løsningen på mitt problem.. Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Løste dette med og rett og slett droppe IE tilfordel for Opera. Er nesten glad dette skjedde i IE nå, opera ruler Bare ett tipps til andre som har samme prob, skift til opera.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 jeg foreslår at man skifter til mozilla i stedet. open source, har alle plugins, har en genial epostklient som glatt erstatter outlook, kan skreddersys, multiplatform osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå