Roader Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Sitter her med et merkelig problem og det er at hver gang jeg skal sette inn en minnepenn, så dukker den ikke opp. Windows lager en sånn poppe-lyd i bakgrunnen og that's it, liksom. Dersom jeg plugger inn andre ting som ekstern(e) harddisk(er), web-cam eller hva det måtte være, så funker det. Men så fort jeg plugger i en minnepenn, så er det dødt. Kan det skyldes lav strøm?! Endret 13. november 2012 av Roader Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Nei, det kan skyldes at minnepennen får samme bokstav som en annen disk eller enhet i PC'en. Lett å sjekke det, høyrekilkk på Min PC (eller noe slikt, kjører spansk OS), velg Adminstrer og så disk behandling. Der bør du se minne pennen, hvis ikke kan det være feil på minnepennen, med mindre den funker normalt på andre PC'er. Lenke til kommentar
Roader Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Skal se å få prøvd/gjort det. Samtidig jeg er her har jeg også et problem når jeg kobler til mobil via USB-en uansett hvilket port eller mobil. Det er to typer feil. Som oftest får jeg beskjed at jeg kan yte bedre dersom jeg velger en USB port av 2.0. Alle er jo av 2.0. Det andre er at jeg får sånn beskjed om ID-feil eller noe sånt, også uansett hvilket jeg velger av USB port. Og jeg har ikke så mange heller. 6 stykker. Hva kan sånt skyldes? Endret 14. november 2012 av Roader Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Sjekk Enhetsbehandling, USB. Finner du "Standard utvidet PCI til USB vertskontroller"? Hvis ikke kan det være at det er en innstilling i BIOS som er avslått. Lenke til kommentar
Roader Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Ja, den er der. På lista har jeg to stykker av den. Lenke til kommentar
Roader Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Fant synderen. Samsung KIES programmet er grunnen til problemet. Så fort det er installert ink. mobil Driver som den blant annet installerer, så finner ikke USB portene visse gjenstander. Jeg avinstallerte bare for å se og dermed ble alt som det skulle være. Makan til tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå