TorVidle Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Her er noe konkret angående kameraene som kommer til året, vil bare påpeke at dette er fortsatt rykter Link 70D med 3bps? Det må nesten garantert være feil og misforstått i en eller annen oversettelse. Antagelig er det skjermstørrelsen. Ellers er det helst samme gjettingen som har pågått en stund i diverse ryktested. Jeg håper bare ikke de som tror at det blir en sensor på 24mp får rett for da kan man nok vinke bort håpet om særlig mindre støy enn i mk1. Tor Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) 70D med 3bps? Det må nesten garantert være feil og misforstått i en eller annen oversettelse. Antagelig er det skjermstørrelsen. Nei det er ikke feil, en helt fornuftig konklusjon argumentert utifra 7D MkII sin bps i og med at de får samme sensor. Endret 2. januar 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Nei det er ikke feil, en helt fornuftig konklusjon argumentert utifra 7D MkII sin bps i og med at de får samme sensor. Hvis man leser på Canonrumors, er det skjermstørrelsen, og ikke fps det er snakk om. Endret 2. januar 2013 av Cilleron Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Hvis man leser på Canonrumors, er det skjermstørrelsen, og ikke fps det er snakk om. Nja, er ikke helt sikker på det, det er sikkert riktig at skjermen er 3" men flere mener at 3bps også virker fornuftig. Link FPS of a 70D depends on the number of MP. If high MP, fps is less. The 7D MK II may have dual processors like the MK I. There are two versions of the Digic V processor, and the cheap one is slower . 24 MP sensors, it seems. So with a Digic 5 (not 5+) in the 70D, 3 fps makes sense (technically, not sure it makes sense from a marketing standpoint). Edit: når jeg leser igjennom forumet en gang til ser jeg at flere på slutten sier at 3 betyr skjerm og ikke bps, ser også at @Xitek har forandre sin artikkel til og stå 3" skjerm nå PS: mitt opprinnelige innlegg angående dette så tok jeg og "copy/paste" på spesifikasjonene. Endret 2. januar 2013 av Nautica Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg skulle gjerne sett at Canon tok den 120 MPx-brikken de visstnok forsket frem og satte den i et mellomformat-hus. Canon 0D! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Ser ut som 200-400 X1.4 kommer snart i butikkene. link Be one of the first to check out the soon to be launched EF 200-400mm f/4L IS USM Extender 1.4x at the EOS Experience Roadshow happening this weekend! We'll be at Cathay Orchard Cineleisure this 4-6 January from 11am-10pm! See you there! Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Nei det er ikke feil, en helt fornuftig konklusjon argumentert utifra 7D MkII sin bps i og med at de får samme sensor. Nei det virker helt ulogisk at 70D skal ha færre bps enn 650D som har 5. Og hvis 70D får samme sensor som 7Dmk2 som (etter ryktene) skal klare 10+bps med 2 prosessorer vil selv en halvering til 1 prosessor i 70D gi teoretisk 5bps. Jeg tipper at rundt 6 bps er det mest logiske 70D får samt lignede det gamle fokussystemet til 7Dmk1. Tor Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ser ut som 200-400 X1.4 kommer snart i butikkene. Det har de vel sagt i minst et år nå? Men for egen del har det objektivet kun akademisk interesse siden prisen er vanvittig høy. Tor 1 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ja, er redd de må kutte nesten en 0 i prisen på 200-400 hvis den skulle vært aktuell, for den blir dyr. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Nei det virker helt ulogisk at 70D skal ha færre bps enn 650D som har 5. Og hvis 70D får samme sensor som 7Dmk2 som (etter ryktene) skal klare 10+bps med 2 prosessorer vil selv en halvering til 1 prosessor i 70D gi teoretisk 5bps. Jeg tipper at rundt 6 bps er det mest logiske 70D får samt lignede det gamle fokussystemet til 7Dmk1. Tor Canonrumours.com skriver hvertfall 3" screen og ikke 3bps, EOS 70D – Same Sensor as 7D Mark II, 3″ flip screen, ISO 25600 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Det har de vel sagt i minst et år nå? Men for egen del har det objektivet kun akademisk interesse siden prisen er vanvittig høy. Tor Nærmer seg to år gitt Er stygg redd for at dette blir kun en akademisk interesse ja, når det ble presentert første gang var det snakk om rundt 30K, men det ser ut som prisen vil lande på rundt 60K. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) #slettet# Endret 6. januar 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) I am being told a DSLR and lens is coming next week as well. It’s “probably” going to be the EOS 70D and not the EOS 7D Mark II, it wasn’t mentioned which lens was coming. Ikke jeg altså Canon roumer "CR1" Hvis det er så at en 70D ser dagens lys blir det veldig interessant og se om Canon har fått ferdigutviklet den nye sensoren, eller om Canon har oppgradert den gamle sensoren. Endret 13. januar 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Vi har ikke fått noen invitasjon til Canon, og hvis den datoen der stemmer så er invitasjonen mye senere ute enn den pleier å være. Mulig det kommer en 70D for alt jeg vet, men datoen tror jeg ikke kan stemme. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Det er veldig løse rykter så jeg har ikke store trua på det jeg heller, litt rart at de da eventuelt ikke presenterte kameraet på ces. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Det er veldig løse rykter så jeg har ikke store trua på det jeg heller, litt rart at de da eventuelt ikke presenterte kameraet på ces. Tja, CP+ holdes i Yokohama om 2-3 uker, og det er en up-and-coming messe som det kan være verdt å holde øye med, nå som PMA/CES er på vei ned mht fotoprodukter. Ellers er det flere messer på gang til høsten, som PhotoPlus og IFA, i tillegg til at det er dags for Canons egen canonExpo, som avholdes flere steder i verden annet hvert år. Mange muligheter til hot stuff fra den kanten, altså. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Ser at Canon lanserer sitt nye butikkkonsept "Canon Experience Store" den 15 januar, det er samme forventet dato som lansering av 70D, enten er det en forveksling eller en gimmick eller noe helt annet 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Ser ut som det blir 3 nye objektiver til EOS-M i løpe av våren ifølge ryktene "CR2", en 55-300, en prime og en superzoom. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Ser ut som Canon har tatt patent på en ny teknikk som skal forminske støy og aliasing på sensorer med høy piksel-tetthet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Nå er det noe mer konkret om hva som kommer i år "CR2" Link Canon roumers. Det blir 3stk dslr og sannsynligvis 1 nytt EOS-M Man er ganske enig i at en 70D kommer først og en i xxxD serien, det tredje blir nok en 7D MkII. Det er også nevnt 4 nye objektiver i år, og det snakkes om en ny 100-400L samtidig med 7D MkII. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå