Gå til innhold

Noen som jobber/jobbet i blomsterbutikk?

Anbefalte innlegg

Hei, er en gutt på 18 som sårt trenger en liten deltidsjobb. Er nesten ingen ledige jobber her, men fant en deltidsstilling på en blomsterbutikk på et av kjøpesentrene i området. De søkte julehjelp fra midten av denne måneden og ut desember. Måtte være over 18 og passet like godt for gutter som jenter. Vurderer seriøst å søke.

Jobbet i matbutikk i sommer og hatet det. Var fullt kjør hele tiden og alle de jeg jobbet med og hadde opplæring med var utlandske og kunne ikke godt norsk, så det å forstå hva dem mente var veldig vanskelig til tider. Lærte meg aldri kassa helt 100%, da kassa gikk tom for veksel måtte jeg tilkalle hjelp og han sukket og så sint ut, måtte da minne han på at han aldri hadde lært meg det.

Er det like høyt tempo i en blomsterbutikk som i en typisk underbemannet matbutikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Matbutikk er noe helt annet enn andre typer butikker. Matbutikker har mye mer kunder, mye mer å gjøre og matbutikker tjener ganske lite så det er som oftes underbemannet.

Ellers får du den opplæringen du trenger, regner med du ikke kan en dritt om blomstrer men det forventer de sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...