Erlend Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Vi foretar noen endringer for å slå ned på juks Regelendringer i FIFA-turneringen Lenke til kommentar
vegardaka Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 hvor er sesongmodus? inne på vanlig kamplobby?? en video hadde vært fint! 1 Lenke til kommentar
Patty95 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Skjønte faktisk ikke noe som helst av det der. Lag en video, takk. 1 Lenke til kommentar
PayamLive Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det bør vel være ONLINE spillerstall fremfor STANDARD spillerstall. Noen overalls, taktikker osv. har blitt oppdatert siden spillet kom ut, og det bør man kunne dra nytte av. Noen overganger som skjedde etter at overgangsvinduet stengte er ikke med på standard spillerstall med mindre man oppdaterer squad file ("Download latest updates"). På online spillerstall kan man forsikre seg om at disse overgangene er med. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Hei. Det er online spillerstall som var ment, liten skrivefeil der. Har oppdatert artikkelen nå Lenke til kommentar
Umermm Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Et problem er at motstanderen sletter deg som venn og deretter kobler seg fra kampen. Ved at motstanderen gjør dette for du ikke sett kampresultaten siden han ikke er på vennelisten din. Dette har hendt meg noen ganger og jeg beviste kampen med kjermbilde direkte mens kampen pågikk rett etter jeg hadde scoret mål. Lenke til kommentar
Patty95 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Når er denne "kortere turneringen" for de som røk ut på loddtrekning? Lenke til kommentar
imrano ronaldo Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 jeg vant min loddtrekning kamp og nå står det uferdig kamp på min side vet du om når spiller vi den eller hvor man kan sjekke inn. jeg ser ike noen klokkaslett ?? Lenke til kommentar
schou7 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Kan noen si meg hvorfor turneringen ble flyttet!? Røk ut på grunn av at jeg trodde det begynte 19. Hva er vitsen med å flytte den en liten time? SVAR TAKK! Lenke til kommentar
schou7 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Når så mange taper på walkover er jeg ganske sikker på at det ikke bare var jeg som trodde den begynte 20.00 *. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå