bjartewh Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Klassisk og nostalgisk plattformaction anno 1989. Les hele saken Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg likte tydligvis spillet bedre enn deg, men hva er grunnen til at denne anmeldelsen kommer nå? Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Jeg likte tydligvis spillet bedre enn deg, men hva er grunnen til at denne anmeldelsen kommer nå? Det kan godt hende du likte det betre enn meg, men ein sjuar er ein rimeleg bra karakter i mi bok. Ikkje fordi eg aktivt går inn for å vere uhøveleg kritisk, men fordi eg tykkjer ein skal bruke poengskalaen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Nå var ikke min post ment som en kritikk av din karakter, bare en påpekning av at jeg likte spillet bedre. Det jeg virkelig lurte på var hvorfor dette kom nå. Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Nei da, eg tok det ikkje som kritikk. Eg ville berre få påpeike at eg likte det sjølv òg. Når det gjeld tidspunktet, så er eg nok litt for ny på Gamer.no til at eg kan svare på det. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg likte tydligvis spillet bedre enn deg, men hva er grunnen til at denne anmeldelsen kommer nå? Heisann! Vi pleier å la de nye frilanserne våre gå gjennom en prøveprosess. Av og til får de da muligheten til å anmelde spill som har vært på markedet en stund. Derfor dukker det av og til opp anmeldelser av litt eldre spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå