Gå til innhold

Gode DS-spill til barn?

aphelion3

Anbefalte innlegg

Flere av familiens yngre medlemmer begynner å få DS. For meg er det en fullstendig ukjent jungel der ute, da jeg har 0 erfaring med Nintendo (bortsett fra Game & watch på 80-tallet), og jeg ser at svært mange spill får elendig omtale, samtidig som at spillene har et kunstig høyt prisnivå.

Finnes det noen gode, enkle anbefalinger av fortrinnsvis eventyr- og platformspill til en 6 åring og en 8-åring som ikke koster skjorta?

Hvor bør man lete for å finne et visst utvalg av billige og gode spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere av familiens yngre medlemmer begynner å få DS. For meg er det en fullstendig ukjent jungel der ute, da jeg har 0 erfaring med Nintendo (bortsett fra Game & watch på 80-tallet), og jeg ser at svært mange spill får elendig omtale, samtidig som at spillene har et kunstig høyt prisnivå.

Finnes det noen gode, enkle anbefalinger av fortrinnsvis eventyr- og platformspill til en 6 åring og en 8-åring som ikke koster skjorta?

Hvor bør man lete for å finne et visst utvalg av billige og gode spill?

Anbefaler en tur innom denne tråden på gaf: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=222049

Er ikke uten grunn at DS av mange regnet som den beste plattformen noensinne!

Lenke til kommentar

New super Mario bros, Mario kart, Pokemon, Princess peach, Kirby, Nintendogs, Animal crossing, ja det meste utviklet av Nintendo sine egne utviklerstudioer. Disse fleste av disse spillene koster en del, men det kan være gode investeringer som fort vil fenge unger, og kanskje til og med foreldre, i mange år.

Ellers er det jo gjerne med barn i den alderen at spillet ikke trenger å ha sånn enorm kvalitet, og at et tilfeldig møkkaspill, som kanskje har en link til et eller annet barneTV-fenomen, kan fenge like mye. Det går jo også an å ja...spørre ungene hva de har lyst på, ta dem med i butikken...

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...