phnx85 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg håper ikke detter er i strid med retningslinjene, men siden der er elektronikk så prøve jeg Hvor mange lodde punkt er det på Enigmah chip for Xbox? Noen som har en link til monterings anvisning? Lenke til kommentar
simes Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 29 drit små punkter.. Jeg hadde kjøpt meg en x-ecuter 2 eller noe sånt istedet for å begynne å fikle med en enigmah.. Jeg hadde en enigmah før, som jeg ikke loddet selv, og kjøpte nylig en x-ecuter (siden man kan bytte bios med den) og måtte le av enigmah loddingen. Stakkars folk som har giddi det.. X-ecuter er _mye_ lettere.. Men ja. 29 punkter. Mer info finner du sikkert på www.xbox-scene.com Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Enig med zimen, Xecuter2 er ganske enkel å montere, det er kun et loddepunkt som er lite. Ellers er det vel en 8-10 punkter til som må loddes, men de er mye større. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Hvilken chip er best for Xbox da? Enigmah eller Xecuter2? Jeg har lest om Xecuter2 på www.xboxchip.tk og det så "ganske" lett og lodde. Så dere vil heller annbefale den enn Enigmah? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå