ReaveЯ Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Hei! Jeg lurer på hvordan jeg får logget inn på modemet Har skrevet ipadressen min som er: 10.0.0.138 og deretter setter brukernavnet som admin og intet passord, men jeg får ikke logget på. Aner ikke hvilket passord/brukernavn det kan være. Har prøvd det meste jeg kommer på. Ruteren er følgende: ZyXEL P-2602HWT-F3 Trodde det skal være nok å bare skrive inn Admin som brukernavn jeg. Fikk logget innpå modemet før da jeg hadde en annen ruter, men leverandøren var den samme. Har lite peiling på dette, så hadde håper på hjelp. Takker på forhånd Endret 13. november 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Passordet skal være ditt passord hos Telenor. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Og brukernavnet skal bare være Admin? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Får fortsatt ikke logget på ruteren.. Jeg resetta routeren og når jeg skriver "admin" og pw er blankt kommer dette opp. http://bildr.no/view/1317137 Kom ikke slik før jeg resetta og da skrev jeg det samme. Sjekka så mange steder som jeg ser at du kan la admin være brukernavn og pw være blankt også går det an å logge inn. Hvorfor funker ikke det her? Endret 13. november 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Prøv admin som brukernavn og passordet til det trådløse nettet. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Går ikke det heller. Får ikke engang opp noen melding. Er Online.no og Telenor.no-brukerinformasjonen to vidt forskjellige ting? Eller er det under samme? Også prøvd passordet til telenor.no "mine sider" men det kan det ikke være. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Prøv ditt "online brukernavn" og online passord. Evt admin og online passordet? Endret 13. november 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Her er Telenors beskrvelse av inlogging. Resetting er ganske enkelt. Et eller annet sted på routeren vil det være et lite hull der det står reset. Press in knappen med en nål, binders o.l. i ca 10 sekunder mens routeren er på, eventuelt til du ser at lysene starter å blinke. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Telenor la til nytt passord på alle disse routermodemene, etter det ble lekket masse krypteringsnøkler på internett for en stund siden. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Men skal jeg logge inn med online.no infoen da? Har prøvd det, men kan hende jeg har brukt feil pw og bruker. Kan evt ringe til telenor og høre. Kjipt at det er såpass dyrt å ringe dit men. Jeg måtte skrive inn et nytt SSID og ny sikkerhetsnøkkel til nettverket mitt idag. Skal nok ikke være derfor jeg ikke får logget på ruteren. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 I linken som Chris93 la inn står det: Send SMS med adminpw <ditt online-brukernavn> (uten @online.no) til 1980 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå